ساخت Forza Motorsport 7 تمام شد، دموی بازی هفته‌ی آینده می‌آید

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت خبر داده است که ساخت جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های «فورتزا موتوراسپرت» به پایان رسیده است. طبق خبر منتشر شده از سوی این شرکت، بازی Forza Motorsport 7 به مرحله‌ی «گلد» رسیده است. زمانی که مراحل ساخت و توسعه‌ی یک بازی به پایان می‌رسد و دیسک نهایی آن برای تولید به شرکت‌های توزیع کننده ارسال می‌شود، به اصطلاح می‌گویند که بازی به مرحله‌ی «گلد» رسیده است.

دمو Forza Motorsport 7 در روز ۱۹ سپتامبر برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

قرار است Forza Motorsport 7 در دو نسخه‌ی متفاوت عرضه شود. نسخه‌ی Ultimate Edition این بازی در کنار بازی اصلی، محتوای دانلودی مختلفی دارد و در روز ۲۹ سپتامبر برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود. نسخه‌ی معمولی بازی قرار است چند روز بعد و در روز ۳ اکتبر عرضه شود.

هفته‌ی آینده هم‌چنین شاهد عرضه‌ی دموی بازی خواهیم بود. دمو Forza Motorsport 7 در روز ۱۹ سپتامبر برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این دمو سه مرحله‌ی مختلف خواهد داشت. این سه مرحله، خودروها و جاده‌های زیر را شامل می‌شوند:

  • خودروی Porsche 911 GT2 RS در جاده‌ی جبل حفیت دبی
  • کامیون Mercedes Benz Tankpool در جاده‌ی مگولو ایتالیا
  • خودروی Nissan NISMO GT-R LM در جاده‌ی نوربرگرینگ

نسخه‌ی دمو تمام تنظیمات گرافیکی کامل را روی کامپیوتر خواهد داشت تا بازی‌کننده‌ها بتوانند قبل از خرید بازی، امکان اجرای آن را آزمایش کنند.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه