سازندگان کندی‌ کراش، Call of Duty می‌سازند

۱۹ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه بازی‌های Call of Duty طرفداران بسیار زیادی روی کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی دارند. البته که چند نسخه‌ی موبایل هم از این عنوان تولید و راهی بازار شده بود. آخرین نسخه از مجموعه‌ی ندای وظیفه که برای موبایل عرضه شده بود Call of Duty: Heroes نام داشت که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. حالا به نظر می‌رسد که اکتیویژن قصد دارد امسال هم یک نسخه‌ موبایلی دیگر از این بازی محبوب راهی بازار کند.

 

Call of Duty جدید یک نسخه‌ موبایل هم خواهد داشت.

موضوع جالب اینجاست که کار ساخت ندای وظیفه جدید برای موبایل را سازندگان بازی بسیار محبوب «کندی کراش» (Candy Crush) انجام می‌دهند. این استودیوی در سایت خودش اعلام  کرده که به دنبال یک کارگردان هنری، طراح مراحل و طراح سیستم برای نسخه‌ موبایل Call of Duty است.

در حال حاضر مشخص نسیت که این بازی در چه سبکی ساخته می‌شود و چه مدل گیم‌پلی برای آن در نظر گرفته می‌شود. در حالی که مجموعه‌ ندای وظیفه یک بازی تیراندازی اول-شخص است، نسخه‌ موبایل می‌تواند در سبک‌های دیگر ساخته شود.

هنوز مشخص نیست که این بازی در چه تاریخی معرفی می‌شود، اما دیدن یک بازی ندای وظیفه روی موبایل هم در نوع خودش بسیار جالب توجه و هیجان انگیز است.

 

منبع: videogamer

‌‌‌
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی

    نسخه موبایل؟!
    ابهت بازی های FPS رفت زیر سوال 🙁

  2. cp.mahdi cp.mahdi

    قسمت بعدی gta هم توسط rovio ساخته خواهد شد!:|
    نمیدونم چرا خیلی کم با نسخه های موبایلی ارتباط بر قرار میکنم، بازی رو از یه دید باید دید و بازی موبایل رو از دید دیگه. البته نمونه های خوب هم برای بازی بزرگی که موبایلی شده داریم مثل fallout که به نظر من عالی بود، وفادار به بازی اصلی مناسب رای پلتفرم موبایل.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه