ساعت هوشمند لوکس Garmin برای ورزشکاران عرضه شد

۱۲ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گارمین (Garmin) خط تولید بزرگی برای تولید ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند دارد. حال این شرکت قصد دارد یک ساعت هوشمند لوکس هم بسازد. ساعتی که احتمالا ارزان قیمت‌ هم نخواهد بود. این ساعت گارمین که  Fenix Chronos نام دارد با قیمت پایه ۸۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

این ساعت ویژگی‌های استاندارد گجت‌های پوشیدنی ورزشی را دارد. گام‌شمار، اندازه‌گیرنده کالری و بررسی وضعیت خواب افراد در کنار بررسی حرکات ورزشی پیچیده‌تری چون دوچرخه‌سواری و شنا از جمله قابلیت‌های این ساعت است. این دستگاه مجهز به رهیاب، ارتفاع سنج، فشار سنج و بررسی‌کننده ضربان قلب است.

این ساعت را می‌توانید به گوشی هوشمندتان متصل کنید و نوتیفیکیشن‌ دریافت کنید. همچنین از طریق IQ Store شرکت Garmin به دانلود اپلیکیشن بپردازید.

این ساعت در میان ساعت‌های هوشمند حسابی خوش قیافه است. صفحه‌نمایش ۱.۲ اینچی دارد و در حالت ذخیره باتری می‌تواند تا ۲۵ ساعت کار کند. در صورت روشن بودن رهیاب گوشی برای ۱۳ ساعت کار می‌کند. در صورتی که اغلب قابلیت‌های آن از کار بیفتند هم می‌توانید این زمان را تا یک هفته افزایش دهید. ساعت هوشمند Garmin Fenix Chronos در حال حاضر قابل خرید است و در سه مدل مختلف به فروش می‌رسد. با بدنه استیل و بند ساعت چرمی به قیمت ۸۹۹ دلار، با بدنه استیل به همراه یک بند ضد زنگ استیل به قیمت ۹۹۹ دلار و با بدنه تیتانیمی به همراه یک بند از جنس تیتانیم به قیمت ۱۴۹۹ دلار.

منبع: The Verge

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه