سامسونگ با عرضه گلکسی TabPro S با مایکروسافت رقابت می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ پس از مدت‌ها یک تبلت ویندوزی دیگر روانه بازار کرده است. گلکسی TabPro S Gold Edition دستگاهی است که هم به درد کسب و کارتان می‌خورد و هم از عهده برآوردن نیازهای عادی‌تان برمی‌آید. این دستگاه دارای یک کیبورد جدا شدنی است و حدودا ۶۹۰ گرم وزن دارد. وزنی که مشخص می‌کند با دستگاهی کاملا قابل حمل و سبک طرف هستیم.

TabPro S یک صفحه‌نمایش سوپر امولد ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ دارد. در این دستگاه یک تراشه اینتل Core M3 6Y30 یه کار رفته که پردازنده آن با ماکسیمم فرکانس ۲.۲۰ هرتز کار می‌کند. این مدل ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD دارد. وجود یک باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپری هم از دیگر ویژگی‌های تبلت جدید سامسونگ است.

دو دوربین ۵ مگاپیکسلی در پنل‌ پشتی و جلویی این دستگاه قرار گرفته‌اند. در آن یک درگاه USB 3.1 Type-C به کار رفته تا اتصالات و شارژ کردن آن به سهولت انجام شود. اما با برخی لوازم جانبی می‌توانید درگاه HDMI و USB Type-A را هم به آن بیافزایید تا دستگاه‌های بیشتری را به تبلت‌تان وصل کنید.

قیمت پایه این دستگاه از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود. رقیب این مدل Surface Pro 4 خواهد بود که ۴ گیگابایت RAM دارد و در آن از تراشه اینتل Core i3 استفاده شده است؛ مدلی که ۹۰۰ دلار قیمت دارد. البته تبلت سامسونگ با قلم عرضه نمی‌شود و برای خرید آن باید ۵۰ دلار به شکل جداگانه پرداخت شود.

البته کیبورد قابل جداسازی این دستگاه همراه با خود دستگاه عرضه می‌شود و در قیمت اصلی دستگاه محاسبه شده است.

منبع: PhoneArena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar Alireza

    چرا وقتی سرفیس مایکروسافت هست این رو بخریم ؟

  2. Avatar امید

    یه درصد هم ارزش خرید به نسبت تبلت های سرفیس و ایسوس و تبلت های جدید ایسر رو نداره اگه ملاک کیفیته مایکروسافت ته تمام تبلت های ویندوزیه اگه قدرت در کنار قیمت خوبه ایسوس و ایسر که با هزار دلار می تونید یه تبلت core i7 ایسر با ۵۱۲ گیگ ssd رو بخرید یا تبلت های ایسوس چون به نسبت توجه ایسوس و ایسر به لپتاپ و کامپیوتر و تبلت بیشتر هست تا سامسونگ به نظر من بهترین تجربه تو ویندوز با این ها قابل حس کردن هست تا سایر محصولات دیگه اگه سبکی در کنار یه سیستم عامل سبک و با نرم افزار های کاربردی می خوای ایپد پرو که از این خیلی قوتره می تونید core m 3 رو با سی پی یو ایپد پرو مقایسه کنید اخه چیه این ارزش خرید داره اگه می گید ios ایراد داره برید mate book بگیرید که از این خیلی ارزونتره سی پی یوش هم همینه همین قدر هم باریکه من حتی موندم این کدوم گروه جامعه رو هدف گرفته

  3. Avatar Next is Now

    خوشگله و به نظر ارزش خرید بالایی داشته باشه

    1. Avatar علی

      چون خوشگله که نیست ارزش خرید داره؟ الان سرفیس پرو۴ با بدنه منیزیومیش با طراحی عالیش رو ول کنیم اینو بگیریم!!

      1. Avatar ماکروسافت

        نگیر خب مجبوری مگه
        مگه اپل با آیپد پرو تونست با ماکروسافت رقابت کنه
        ماکروسافت تو تبلت پرچمش خیلی بالاست

      2. Avatar امید

        اتفاقا تونست اپل با اید پرو فروش بیشتری از سرفیس پرو داشت به همین علت مایکروسافت ایپد پرو رو مسخره کرد

      3. Avatar ماکروسافت

        از نظر کیفیت اصلا اپل آیپد پرو کارایی و کیفیت سرفیس رو نداره

      4. Avatar سام

        ماکروسافت از اپل شکست خورد

        اپید پرو خیلی فروش کرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه