سامسونگ برخلاف رقبایش تولید تلویزیون‌های خمیده را ادامه می‌دهد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس یک گزارش جدید شرکت سامسونگ قرار است امسال هم با قدرت به تولید تلویزیون‌های خمیده ادامه دهد.

سامسونگ قصد دارد ۲۲ تلویزیون خمیده دیگر وارد بازار جهانی کند در حالی که باقی رقبا از تولید این مدل‌ها دست کشیده‌اند. شرکت‌هایی چون سونی و ال‌جی از جمله رقبای سامسونگ در حوزه ساخت تلویزیون هستند که امسال دیگر دست به تولید تلویزیون خمیده نخواهند زد.

طبق برخی از بررسی‌ها، تعدادی از منتقدین و مصرف‌کننده‌ها معتقدند ویژگی‌های خاص طراحی تلویزیون همچون خمیده بودن آن بیشتر شیوه‌ای برای متفاوت جلوه دادن محصول محسوب می‌‎شود و در عمل فایده خاصی ندارد. احتمالا به همین دلیل و تحت تاثیر این نگاه میان مخاطبان و مصرف‌کننده‌ها تعدادی از شرکت‌های بزرگ هم تصمیم گرفته‌اند قید ساخت این مدل تلویزیون‌ها را بزنند. در این میان به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ چندان به این موضوع اهمیت نمی‌دهد و کماکان معتقد است تلویزیون‌های خمیده تجربه بصری متفاوت و عمیق‌تری را برای کاربران ایجاد می‌کند.

طبق آنچه سامسونگ اعلام کرده این شرکت از این پس بر ساخت تلویزیون‌های خمیده ۶۵ اینچی متمرکز خواهد شد. یکی از سخنگویان سامسونگ اعلام کرده بازار تلویزیون‌های خمیده بزرگ، هر سال حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد رشد داشته است. به نظر می‌رسد همین موضوع دلیل اصلی سامسونگ برای ادامه تولید این مدل‌ها در سال میلادی جدید است.

منبع: The Verge

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar alireza

    یعنی یکی از بدترین ایده های دنیای تکنولوژی تلویزیون خمیده بود.

  2. Avatar امیر حسین اسدی

    به درد نخور ترین و gimmick ترین نوع تلویزیون همین خمیده ها هستن، حداقل ۳D یکم کاربرد داشت.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه