سامسونگ بیشترین سهم عرضه در بازار موبایل جهان را دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ در فصل سوم سال ۲۰۱۷ در میان تولیدکننده‌ها بیشترین سهم بازار را در اختیار داشته. این لقب چندان برای سامسونگ عجیب نیست چون فصل گذشته هم همین عنوان را به دست آورده بود.

داده‌ها نشان می‌دهند که عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند سالانه ۵ درصد افزایش یافته و در فصل سوم امسال به ۳۹۳ میلیون دستگاه رسیده. سامسونگ ۲۱ درصد این بازار را در اختیار دارد و از نظر سهم بازار در رتبه اول قرار گرفته است.

پیش از این و طبق گزارشی که درباره فصل دوم سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود ادعا شد سامسونگ در این فصل ۷۹.۵ میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه کرده. حال آمار جدید نشان می‌دهد این عدد در فصل سوم سال ۲۰۱۷ به ۸۳.۴ میلیون گوشی رسیده.

تحقیقات نشان می‌دهد سرعت رشد عرضه گوشی‌های سری S، J و A سامسونگ در این سال در چهار سال اخیر بی‌سابقه بوده و احتمالا رشد عرضه گوشی‌های سامسونگ به دلیل وجود نوت ۸ همچنان تا پایان سال ادامه خواهد داشت. به این ترتیب پرچم‌داران سری S یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در کنار نوت ۸ می‌توانند فروش قابل‌توجهی را برای سامسونگ در سال ۲۰۱۷ رقم بزنند.

گفتنی است پس از شرکت سامسونگ، اپل با عرضه ۴۶.۷ میلیون گوشی در رتبه دوم قرار گرفته است. اپل حدود ۱۱.۹ درصد از عرضه گوشی‌های بازار موبایل جهان را به عهده دارد.

منبع: Sammobile


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه