سامسونگ گلکسی نوت ۷، مردادماه معرفی می‌شود

۲۶ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گلکسی نوت

سامسونگ گلکسی S7‌ و S7 Edge چند ماه پیش در جریان مراسم MWC‌ معرفی شدند. اما داستان تلفن‌های هوشمند رده‌بالای سامسونگ هنوز تمام نشده. سامسونگ باید از نسل جدید گلکسی نوت هم رونمایی کند. بر اساس برخی گزارش‌ها، سامسونگ قید نوت ۶ را زده و می‌خواهد یک‌دفعه نوت ۷ را معرفی کند. شاید هدف سامسونگ این است که عدد سری نوت را با عدد سری S یکی کند! پس از کلی گمانه‌زنی، حالا به نظر می‌رسد که به یک تاریخ قطعی برای معرفی نوت بعدی رسیده‌ایم. بر اساس تصویری که به‌وسیله‌ی وب‌سایت SamMobile‌ منتشر شده، نوت ۷ در ۱۲ مرداد معرفی می‌شود.

وب‌سایت SamMobile تصویری را منتشر کرده که در آن به دعوت‌نامه‌ی معرفی گلکسی بعدی اشاره شده است. از این تصویر برمی‌آید که گلکسی نوت ۷ در ۱۲ مرداد همین امسال معرفی شود. بر اساس شنیده‌های ما احتمالا با دو مدل از نوت روبه‌رو می‌شویم: یکی با نمایشگر خمیده و یکی هم با نمایشگر معمولی. این موضوع به‌خاطر محبوبیت نمایشگرهای خمیده‌ی تلفن‌های هوشمند جدید سامسونگ مثل گلکسی S7 Edge بسیار محتمل است. گرچه اکثرا بحث زیبایی این گوشی‌ها بیشتر از کاربردهایشان مطرح است.

نوت

بر اساس داده‌هایی که تا این لحظه داریم، گلکسی نوت ۷ (یا شاید هم نوت ۶) نمایشگری ۵٫۸ اینچی خواهد داشت. این صفحه نمایش از نوع Super AMOLED‌ است و رزولوشنی برابر با ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. از دیگر اطلاعاتی که داریم این است که این تلفن هوشمند به تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۲۳، تراشه‌ی گرافیکی ادرنو ۵۳۰، ۶ گیگابایت رم و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. احتمالا دوربین اصلی نوت بعدی هم ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگرم f/1.7‌ است. یک سری اطلاعات دیگر هم وجود دارد که هنوز اطمینان کافی از آن‌ها نداریم: مثلا هنوز مطمئن نیستیم که آیا این گوشی ضدآب و گردوغبار است یا خیر. در مورد وجود حسگر عنبیه‌ی چشم و درگاه USB Type-C هم هنوز اطمینان کامل نداریم.

تصویر دعوت‌نامه‌ای که منتشر شده با اطلاعات Evan Blass معروف همخوانی کامل دارد. او هم به تاخیر دوماه‌ در معرفی نوت بعدی اشاره کرده بود. گویا برای ملاقات با گلکسی نوت ۷ باید  یکی‌دوماهی صبر کنیم. تا آن موقع همچنان بازار شایعات در مورد این پرچم‌دار سامسونگ داغ باقی خواهد ماند.

‌‌‌       ‌

منبع: SamMobile

Apple_WWDC2016_Banner200
E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه