سامسونگ سال ۲۰۱۸ حدود ۳۲۰ میلیون گوشی هوشمند می‌فروشد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ

سامسونگ برنامه‌ریزی کرده تا در سال ۲۰۱۸ هم بتواند چیزی در حدود ۳۲۰ میلیون گوشی که در سال ۲۰۱۷ فروخته، بفروشد. این اطلاعات از طریق یک منبع کره‌ای به بیرون درز کرده و در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.

البته همانطور که گفته شد اگر سامسونگ موفق شود در حدود ۳۲۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند صرفا همان رکورد و رقم سال گذشته را حفظ کرده؛ چنین آماری نشان می‌دهد سامسونگ در برنامه‌ریزی‌اش رقمی برای رشد نسبت به سال گذشته لحاظ نکرده و هدفش ثابت نگه‌داشتن رقم سال گذشته است.

علت این هدف‌گذاری اشباع بودن بازار گوشی‌های هوشمند است و ظاهرا این عامل باعث شده شرکتی مانند سامسونگ در چشم‌انداز سال ۲۰۱۸ رقم فروش بیشتری را پیش‌بینی نکند.

طبق آمار و ارقام منتشر شده سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۸ میزان ۳۲۰ میلیون گوشی هوشمند، ۴۰ میلیون گوشی ساده، ۲۰ میلیون تبلت و ۵ میلیون گجت پوشیدنی بفروشد.

اگر سامسونگ موفق شود ارقام یاد شده را محقق کند کماکان در سال ۲۰۱۸ هم بزرگترین فروشنده گوشی‌های هوشمند خواهد بود؛ البته این عنوان لزوما به معنای پردرآمدترین و پرسودترین شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند نیست. دو رقیب مهم و اصلی سامسونگ یعنی شرکت‌های اپل و هوآوی پیش‌بینی کرده‌اند در سال ۲۰۱۸ بتوانند به ترتیب ۲۰۰ و ۱۵۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش برسانند.

این نکته هم در گزارش‌های جدید ذکر شده که سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۸ با تمرکز زیاد روی پروژه گوشی‌ها با نمایشگرهای منعطف کار کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه