سامسونگ Z2 از ۸ شهریور در هند به فروش می‌رسد

۳ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همانطور که انتظارش را داشتیم شرکت سامسونگ از اولین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل تایزن که از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند رونمایی کرده است. گوشی سامسونگ Z2.

این گوشی جدید از ۸ شهریورماه در هند به فروش می‌رسد اما گفته شده که احتمالا این گوشی راه خود را به سایر بازارهای نوظهور هم خواهد گشود.

مشتریان احتمالی گوشی سامسونگ Z2 می‌توانند این دستگاه را با قیمت ۶۸ دلار در هند تهیه کنند. اما ظاهرا قیمت دستگاه بر مبنای منطقه‌ جغرافیایی متفاوت است بنابراین احتمالا در برخی نقاط با قیمتی ارزان‌تر و در برخی مناطق با قیمتی گران‌تر قابل خریداری خواهد بود.

از نظر مشخصات سامسونگ Z2 آنچنان مشخصات جذابی ندارد اما با این حال برای کسانی که تا به حال گوشی هوشمند نداشته‌اند و علاقه‌مندند با هزینه بسیار کم یک گوشی هوشمند در اختیار بگیرند آنچنان هم انتخاب بدی نخواهد بود.

گوشی Z2 یک صفحه‌نمایش امولد ۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد. پردازنده مرکزی آن یک پردازشگر ۴ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی است. از دیگر مشخصات گوشی ۱ گیگابایت RAM و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان از طریق کارت حافظه آن را تا ۱۲۸ گیگابایت هم ارتقا داد.

گوشی مورد بحث دوسیم‌ کارته است و یک باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم دارد. دوربین پشتی گوشی ۵ مگاپیکسلی است و دوربین جلویی آن هم VGA است. گوشی در کشور هند با سه رنگ طلایی، مشکی و قرمز عرضه می‌شود.

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Alireza

    من که دیگه یک ریال هم بابت محصولات سامسونگ نمیدم . حاضرم گوشی قدیمی بخرم ولی سامسونگ نخرم بخاطر
    پشتیبانی بسیار ضعیف از میان رده هاش .
    بدنه بی کیفیت تو میان و پایین رده هاش .
    وعده های دروغین برای آپدیت اندروید پایین رده ها .
    هنگ و لگ بیش از حد …. و دوربین فوق افتضاح تو میان رده ها .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه