سرانجام ولوو از مدل XC60 رونمایی کرد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر یادتان باشد، در مطلبی اشاره کردیم که در نمایشگاه ژنو امسال احتمالا شاهد حضور مدل XC60 ولوو هستیم؛ در تیزرها و عکس‌های جاسوسی بخشی از چهره‌ی این خودرو سوئدی مشخص بود. حالا این خودرو در این رویداد حاضر شده و ما می‌توانیم ظاهر این خودرو را به‌راحتی ببینیم. ولوو XC60 هم مثل دیگر اعضای خانواده‌اش، طراحی مشابهی دارد و از ظاهری نسبتا محافظ‌‌کار ولی جذاب بهره‌مند شده است. طراحی XC60 همانند XC90 کامپکت است.

این خودرو قرار است به رقابت آئودی Q5 برود. شنیده شده که ولوو XC60 قرار است در نسخه‌های متنوعی از جمله هیبرید عرضه شود که در قوی‌ترین مدل، می‌تواند قدرتی معادل ۴۰۳ اسب‌بخار تولید کند. برای به حرکت در‌آوردن این خودرو از حال سکون تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، تنها به ۵.۳ ثانیه زمان نیاز است.

کابین ولوو XC60 هم شباهت زیادی با مدل XC90 دارد. در داخل این خودرو یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی قرار گرفته که به سرویس CarPlay و Android Auto مجهز شده‌ است. تولید این خودرو از آوریل امسال در کشور سوئد آغاز می‌شود. ‌همچنین احتمال می‌رود که این خودرو در انگلستان از تابستان و با قیمت پایه‌ی ۳۵ هزار پوند به فروش می‌رود.

منبع: carmagazine

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه