سرورهای Paragon تا چند ماه دیگر خاموش می‌شوند

۸ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Paragon

شرکت بازی‌سازی «اپیک گیمز» (Epic Games) خبر داده است که بازی «پاراگون» (Paragon) خود را تا چند ماه دیگر به صورت کامل تعطیل خواهد کرد. تمام کسانی که تا به حال در Paragon آیتم یا هر چیز دیگری خریداری کرده بودند، روی هر پلتفرم، پول خود را دریافت خواهند کرد.

سرورهای بازی Paragon تا روز ۲۸ آوریل سال جاری میلادی کار خواهند کرد.

اپیک گیمز که سازنده‌ی معروف‌ترین و محبوب‌ترین موتورپایه‌ی بازی‌سازی دنیاست، در بیانیه‌ای گفته است: «پس از بررسی‌های دقیق، و جلسات سخت، احساس می‌کنیم که نمی‌توانیم Paragon را طوری به عنوان یک MOBA رشد دهیم که تعداد بازی‌کننده‌های آن قابل توجیه شود. ما ایده‌ای که برای Paragon در ذهن داشتیم را به خوبی اجرا نکردیم. با اینکه تیم تلاش بسیار زیادی کرده بود، ما شکست خوردیم، و از این موضوع متاسف هستیم.»

سرورهای بازی Paragon تا روز ۲۸ آوریل سال جاری میلادی کار خواهند کرد. زمان پیدا کردن بازی‌کننده‌ها یا همان به اصطلاح Matchmaking و کیفیت سرورهای بازی تا روز ۲۸ آوریل به تدریج بدتر خواهند شد.

اپیک گیمز موفقیت پیش‌بینی نشده و شگفت‌انگیزی را با بازی «فورت‌نایت» (Fortnite) تجربه کرده است؛ طوری که تصور می‌کنیم موفقیت فورت‌نایت باعث رها شدن Paragon شده باشد.

بازی Paragon روی پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر عرضه شده است.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه