سریال فرعی «مردگان متحرک» رکورد شکست

۱۳ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مینی-سریال «هراس از مردگان متحرک» (Fear the Walking Dead) دیروز شروع شد و در اولین قسمت‌اش، رکورد بازدیدکننده‌های سریال‌های تلویزیونی را شکست.

«هراس از مردگان متحرک» مینی-سریالی است که در دنیای «مردگان متحرک» اتفاق می‌افتد. این سریال دیروز شروع شد و رکورد پر بازدیدترین سریال جدید تلویزیونی را شکست.

این مجموعه تلویزیونی شش قسمتی که داستانی فرعی برای سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) است، توانست برای قسمت اول خود که ۹۰ دقیقه بود ۱۰.۱ میلیون بازدیدکننده دست و پا کند. این تعداد «هراس از مردگان متحرک» را در لیست مجموعههایی که قسمت اول‌شان بیشترین بازدیدکننده را داشته، در بالاترین مکان قرار می‌دهد.

رکورد قبلی به دست سریال Raising the Bar بود که در سال ۲۰۰۸ اولین قسمت‌اش ۷.۷ میلیون بازدید کننده داشت. سریال «هراس از مردگان متحرک» توانسته است رقم بسیار خوبی را برای خود ثبت کند، مخصوصا که هیچ‌کدام از قسمت‌های دو فصل اول سریال «مردگان متحرک» نتوانسته بودند به این مقدار بازدید کننده برسند.

البته این تعداد بالای بازدید کننده چنان هم بی‌دلیل نیست. این موضوع که «هراس از مردگان متحرک» یک مجموعه‌ی فرعی از مجموعه‌ای به بزرگی «مردگان متحرک» است، مهم‌ترین عامل در موفقیت آن بوده. با توجه به اینکه فصل بعدی سریال «مردگان متحرک» تا مهر شروع نمی‌شود، بینندگان زیاد آن سریال فعلا به دیدن «هراس از مردگان متحرک» روی آورده‌اند.

این مینی-سریال پیش‌درآمدی برای مجموعه‌ی اصلی است و داستان آن قبل از «مردگان متحرک» اتفاق می‌افتد.

قرار است «هراس از مردگان متحرک» حداقل تا دو فصل ادامه پیدا کند.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه