امسال بیش از ۷۰ میلیون دستگاه آیفون ۷ ساخته می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چندی قبل تیم کوک گفت آیفون بعدی چیزهایی خواهد داشت که «شما هنوز حتی نمی‌دانید به آن‌ها نیاز دارید!». این‌طور حرف‌ها بیشتر به بازاریابی‌های معمول اپل شبیه است تا واقعیت. کوک به‌وضوح ناگزیر است در تعریف محصول جدید اپل جملات قصار بگوید تا خوب به چشم بیاید و همه را از پیش منتظر نگه دارد.

اما آن‌طور که از گزارش‌های تولید این شرکت تایوانی برمی‌آید، ظاهرا این‌بار پای محصول قابل‌توجهی در میان است؛ لااقل خود اپل که این‌طور فکر می‌کند.

۷۲-۷۸ میلیون دستگاه، عددی بسیار بزرگ و بیش‌تر از انتظاری است که به‌طور معمول از فروش محصولات جدید اپل داریم.

طبق گزارشی که از تایوان رسیده، اپل برای تولید بین ۷۲ تا ۷۸ میلیون دستگاه آیفون تا پایان سال جاری میلادی سفارش داده است. این عدد بسیار بزرگ و بیش‌تر از انتظاری است که به‌طور معمول از فروش محصولات جدید اپل داریم. این در‌حالی‌ست که وال استریت پیش‌بینی کرده اپل تا پایان سال جاری میلادی حدود ۶۵ میلیون دستگاه آیفون ۷ می‌فروشد. این‌که با این حساب چرا اپل چنین تخمین بلندپروازانه‌ای از فروش آیفون ۷ دارد، فعلا جوابی ندارد. به‌‌ویژه این‌که ظاهرا قرار هم نیست در طراحی آیفون تا سال ۲۰۱۷ تغییرات به‌خصوصی صورت بگیرد.

جدیدترین اخبار می‌گویند ظاهر آیفون ۷ شباهت زیادی به آیفون ۶ یا ۶sدارد و تنها تغییرات مختصری در جای خط آنتن آن لحاظ شده است. تغییرات مدل جدید حتی اگر شامل دوربین دوتایی و حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی باشد، روند عادی‌ای را در ارتقای گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد. در کنار این‌ها یک‌سری شایعه هم از وجود قابلیت شارژ وایرلس در این گوشی خبر داده‌اند.

به‌هرصورت هیچ‌کدام از این قابلیت‌ها، هنوز هم مشمول جمله‌ی «شما هنوز حتی نمی‌دانید به آن‌ها نیاز دارید!» نمی‌شوند و توجیهی برای سفارش‌های تعداد بالای اپل ارایه نمی‌دهند. به‌این‌ترتیب شاید پای عوامل دیگری در میان بوده و مثلا اپل برنامه‌ای درمورد قیمت‌گذاری خاص این مدل گوشی داشته باشد. باید منتظر ماند و دید.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar mahdi

    حرف حق …

  2. Avatar علی جوادی

    همیشه محصولاتشون رو بزرگ جلوه میدن و بعدش میبینین هیچی نیستن…جابجایی خطوط آنتن و دوربین ۲ تایی شاید برای اپل خیلی پیشرفت چشمگیری باشه..خخخ
    باتشکر

    1. Avatar ماه

      اتفاقا اینی که گفتی دقیقا مصداق گوشی های سامسونگه. با اون کیفیت ساخت فوق مضحک پرچم دارش خخخ

    2. Avatar mahdi

      حرف حق

    3. Avatar علی

      نه
      کپی کردن پیشرفته

      1. Avatar Ali S

        تو کپی که اپل خیلی پیشرفته

    4. Avatar پویان

      هِر هر هر… :/
      بالاخره هرکسی به جیب خودش نگاه میکنه و حرف میزنه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه