سونی بازار گوشی‌های میان‌رده را باخت

۷ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرایط نچندان خوب سونی در بازار موبایل باعث شده که این شرکت استراتژی خودش را عوض کند. سونی اعلام کرد که دیگر قصد ندارد گوشی‌های میان‌رده راهی بازار کند. در واقع سونی به روند تولید گوشی‌های Xperia X  و Xperia X Compact خاتمه داد و دیگر قصد ندارد گوشی‌های میان‌‌رده راهی بازار کند. این شرکت ژاپنی خبر توقف تولید گوشی‌های میان‌رده خودش را در مراسمی که برای سهام‌داران برگزار کرده بود، اعلام کرد.

سونی تصمیم گرفته که تمام تمرکز خودش را روی فروش گوشی‌های رده بالا بگذارد و حداقل سالی دو گوشی پرچم‌دار راهی بازار خواهد کرد. با این حساب محصولات جدید سونی باید ویژگی‌های جذابی داشته باشند تا بتوانند نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کنند. حداقل سونی برای اینکه بتواند شرایط خودش را در بازار موبایل بهبود ببخشد نیاز دارد که محصولات بهتری راهی بازار کند. البته تغییرات نرم‌افزاری هم باید در این گوشی‌ها صورت بگیرد تا کاربران تجربه کاربری بهتری به دست بیاورند.

انتظار داریم که گوشی‌های جدید سونی در نمایشگاه IFA  امسال که در شهریور ماه برگزار می‌شود معرفی شوند. هنوز چیزی از این گوشی‌ها لو نرفته، اما قطعا به زودی خبرهایی از این محصولات به بیرون درز می‌کند.

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. حسین

    این دو گوشی میان رده نبودن بالا رده بودن!
    گفته دیگه گوشی بالارده یا شبه پرچمدار نمیده و فقط گوشی های میان رده (مثل XA) و پرچمدار میده
    تا آخر سال هم دو پرچمدار دیگه قراره معرفی بکنه

    البته از نظر من نسل جدید اکسپریا X و اکسپریا X کامپکت رو با پردازنده پرچمدار مثل ۸۲۰ و ۸۳۵ میده بجای سری ۶۰۰ میده و معنی چیزی که سونی گفته فقط همین تغییر پردازنده بوده
    از عملکرد اکسپریا X راضی نبوده ولی بجاش از X performance که در دسته پرچمدار قرارش داده راضی بوده تنها فرق عمده این دو گوشی در پردازنده شون هست!
    یعنی X1 هم در کار خواهد بود ولی نه با پردازنده سری ۶۰۰ و از سری ۸۰۰ استفاده خواهد کرد

  2. g

    میان رده های سونی قیمت بالایی دارن که باپول یه میان رده سونی میشه گوشی بهتری ازبرندهای دیگه خرید

    1. امیر اسدی

      درست میگید مثلا با پول Xa ultra، میشه دو تا a5 یا a7 سامسونگ خرید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه