سونی روند ایکس‌باکس Anthem را به جای روند پلی‌استیشن به مردم قالب کرد

۱۴ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

[بروزرسانی]

سونی ویدیوی Anthem را از شبکه‌های یوتیوب خود پاک کرد. «آرون گرین‌برگ»، مدیر مارکتینگ ایکس‌باکس در یک توییت، به این حرکت سونی عکس‌العمل نشان داده است:

 

[پست اصلی]

این مایکروسافت بود که بازی Anthem را در کنفرانس خود در E3 2017 نشان داد؛ طوری که مایکروسافت، از این بازی برای نمایش قدرت ایکس‌باکس جدید خود یعنی «ایکس‌باکس وان ایکس» (Xbox One X)، کمک گرفته بود. شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز هم گفت که Anthem را با همکاری مایکروسافت ساخته‌اند و روند بازی نشان داده شده، روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود.

اخیرا شبکه‌های مختلف سونی در یوتیوب، روند بازی Anthem را منتشر کرده‌اند. با کمی بررسی، می‌توان مشاهده کرد که ویدیویی که سونی منتشر کرده، دقیقا همان روند بازی Anthem روی ایکس‌باکس وان ایکس است، اما در این ویدیو، کلیدهای دسته ایکس‌باکس جای خودشان را به کلیدهای دسته‌ی پلی‌استیشن داده‌اند.

این دستکاری، یکی دو فریم بد انجام شده است؛ طوری که اگر ویدیوی منتشر شده از سوی سونی را در زمان ۳:۳۹ نگه دارید، می‌توانید این فوتوشاپ بد را ببینید:

می‌دانیم که بازی Anthem قرار است روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. از طرفی هم مطمئن هستیم که قدرت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، از کنسول پلی‌استیشن۴ پرو بسیار بیشتر است و بدون شک، گرافیک Anthem روی این دو کنسول تفاوت خواهد داشت.

حتی اگر ویدیویی که سونی از Anthem منتشر کرده، توسط بایوویر ساخته و به سونی داده شده بود، باز هم سونی وظیفه داشت تا این روند بازی را چک کند؛ چون در حال حاضر، سونی روند بازی Anthem را روی ایکس‌باکس وان ایکس نشان می‌دهد و در انتهای ویدیو، از کیفیت بازی روی پلی‌استیشن۴ پرو می‌گوید.

شما درباره اینکه آیکون‌های دسته‌ی پلی‌استیشن به جای دسته‌ی ایکس‌باکس روی ویدیو فوتوشاپ شده و اینکه روند ایکس‌باکس وان Anthem به جای روند پلی‌استیشن، نمایش داده شده است، چه نظری دارید؟

منبع: Eurogamer

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. علی

    گرافیکاشون زیاد فرقی نمیکنه ولی در کل ps بهتره همین الان یه بازی بزار تو pro صبر کن تا اپدیت بشه بد ببین چه قدرتی داره, اون عکس هاییم که مقایسه کردن دستگاه هارو چرتو پرته از خودشون در اوردن تا خودت نبینی باورت نمیشه یادتونم نره که تلویزیون نقش خیلی مهمی داره,دوستانه ps باز میدونن من چی میگم و ایشالا همیشه شرکتش پایدار باشه که کنسولای خفنی تحویلمون بده.

  2. آرش

    سونی به دیدار باقی پیوست ! خودشو با بازیاش به گور برد ! شاید تازه مردم بفهمن همچی که بازی نیست ! قدرت و کیفیت از همه چی مهم تره که اکس باکس به خوبی اونا رو داره ! باید بگم کم آوردید بر و بچ سونی ! ولی بگم من به خاطر days gone هم که شده ps4 میخرم میزارم بقل اکس باکس وان اکس در کنار هم به خوبی و خوشی پیرشن

    1. امیررضا

      فرق xbox 1 x و ps4 pro در حدیه که شما با چشم نمیتونی تشخیص بدی. بعد هم اینکه معلومه بازی همه چیزه. شما xbox one تو بخر برو با cpu و ram ش حال کن.

    2. Keiser

      آقا آرش خان

      اولاً فرق بین قدرت پردازشی GPU اکس باکس وان X و PS4 Pro خیلی نیست.
      Xbox One X = 6 TFLOPS و PS4 Pro = 4.2
      یعنی اکس باکس ۱.۴۳ برابر قویتر از پلی استیشن است. یعنی حتی یک و نیم برابر هم نیست که بی خودی شلوغش می کنید.
      خیلی به تبلیغات Microsoft توجه نکنید که هی می گن فرق گرافیک اکس باکس وان X از PS4 Pro کاملاً محسوس خواهد بود. وقتی در فاصله ی دو سه متری تلویزیون قرار بگیرید دیگر چیزی احساس نخواهید کرد.
      بالاخره چشمه دیگه تلسکوپ هابل که نیست!!!

      دوما شما اگه مثل من بیشتر طرفدار سخت افزار هستید تا نرم افزار، می تونین یه پی سی ۲۵میلیون تومنی به خونتون بخرین و لازم نیست با سخت افزار متوسط کنسول ها زندگی کنین، چون کسایی که طرفدار کنسول هستن و تو کنسول بازی می کنن (مثل خودم)، به واقع خودم شاهد بودم که خیلی طرفدار گرافیک بالا نیستن و بیشتر ترجیح می دن گیم های با محتوا و داستانی بازی کنن.

      اصلاً گیرم که مایکروسافت یه ادیشن خاص ایکس باکس وان Χ رو بده که توش دو تا GTX 1080 Ti به کار رفته باشه که قدرتش بشه جمعا ۲۲TFLOPS! و شما بتونین باهاش ۸k بازی کنین اونم ۶۰FPS!

      اما وقتی گیم کنسولتون محتوایی داشته باشه که ارزش عمر گذاشتن رو نداره (حداقلش یه هفته طول می کشه یه بازی رو تموم کرد) قدرت خام به چه دردی می خوره؟

  3. Kazuhira

    اتقاقاً باید خدمت دوست داران پلی استیشن بگم، سونی بدجوری دستش خالی مونده.وقتی مجبوره از Final fantasy VII و ُShadow of the Colossus مایه بزاره.و دوباره دست به دامن Crash میشه بدون اینکه حتی بیاد اشکالاتی که همون موقع بازی داشت رو رفع کنه،یعنی هیچ چیز جدیدی برای مخاطبش آماده نکرده.دوستان صحبت ازتعداد انحصاری میکنن اما به متفاوت بودن سبک انحصاری ها توجهی ندارند.عملا همه انحصاری های پلی استیشن شدن شبیه TLOU.از uncharted وdays gone بگیرید تا God of War که ذره ای به اون چیزی که عاشقش بودیم،شبیه نیست.کار های Neil Druckmann فوق العاده اند ولی الان همشون شکل هم شدند.

  4. hadi gamer

    سونی انقدر بازی انحصاری داره که حتی اگه ایکس باکسم کمی قویتر باشه چندان چیز جذابی نیست فقط با اینکار خودشون رو خراب میکنن وگرنه کسی که به فکر بازی کردن باشه و یه بازیباز باشه بازیای انحصاری خیلی بیشتر از یه ذره گرافیک واسش اهمیت داره.

  5. afshin

    سونی انقد انحصاری داره که واسش این Ip های جدید که صرفا واسه به رخ کشیدن گرافیک هس ارزش نداره

  6. محمد قاسمی

    سونی کار خیلی خیلی خیلی اشتباهی کرد

    چون صددرصد رو پلی استیشن خیلی قشنگ ترو بهتر میومد صب میکرد رو پلی نشون میداد خب

  7. Cp.mahdi Cp.mahdi

    وحشتناکه اینکار، چه زوریه آخه؟!
    همه دوست دارن چرا خودتو خراب میکنی گلم؟
    _________________
    بازی کردن این بازی با کیفیت ۸k روی PC چه چیزی میشه! حتی فکرشم لذت بخشه.

  8. پویا

    راستش نظری ندارم. این کار اینقدر ناشیانه و غیر ضروری و تابلو بود که فقط به عقل کسی که پشت این قضیه بود میشه شک کرد. چند دلیل واضح
    ۱-متعصب ترین طرفدارسونی هم میدونه اکس قویتر از پرو هست و طبیعتا باید فرق گرافیکی دیده بشه
    ۲-هیچ وقت دو گیم پلی به صورت آینه وار مثل هم در نمیاند.مثلا وقتی ازیک درگاه بزرگ میخواهید عبور کنید هر بار ممکنه مسیرتون رو کمی متفاوت پشت سر بگذارید. یک گیمر روی یک دستگاه یک بازی رو نمی تونه دوبار جوری بازی کنه که گام به گام کپی بار قبل باشه چه برسه به دو کنسول و یا احیانا دو گیمر متفاوت
    ۳-دو ویدئو در کوچکترین نکات مثل ذرات معلق در هوا کپی هم هستند. اینها چیزهایی هستند که مدتهاست به صورت رندم در بازیها به اجرا در میان و شما حتی روی یک دستگاه در دو مرتبه نمی توانید همه این ریزه کاری ها رو دقیقا مثل هم مشاهده کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه