سوییچ برای سومین ماه متوالی پرفروش‌ترین کنسول شد

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موسسه‌ی NPD که آمار و ارقام مربوط به فروش نرم‌افزار و سخت‌افزار را در بازار ایالات متحده ارایه می‌کند، خبر داده است که نینتندو توانسته است بیش از ۲ میلیون دستگاه کنسول سوییچ (Switch) درایالات متحده بفروشد. این کنسول برای سومین ماه متوالی، در صدر لیست کنسول‌های پرفروش قرار گرفته است. این کنسول در هفت ماهی که از عرضه‌اش می‌گذرد، پنج ماه پرفروش‌ترین کنسول ماه بوده است.

نینتندو توانسته است بیش از ۲ میلیون دستگاه کنسول سوییچ درایالات متحده بفروشد.

با در نظر گرفتن فروش سه کنسول نینتندو سوییچ، نینتندو ۳DS و هم‌چنین کنسول SNES Classic، این شرکت ژاپنی توانسته است در ماه سپتامبر، دو سوم فروش تمام سخت‌افزارها را به خودش اختصاص دهد.

وضعیت نینتندو در فروش نرم‌افزار هم چندان بد نیست. طبق گزارش NPD از ماه سپتامبر، بازی Mario Rabbids در رتبه‌ی هفتم فروش، بازی Metroid: Samus Returns در رتبه‌ی هشتم و بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم در رتبه‌ی دهم قرار گرفته است.

آخرین آمارهای ارایه شده از فروش پنج میلیونی کنسول سوییچ در تمام دنیا می‌گفتند؛ رقمی که نینتندو انتظار آن را نداشت. به همین دلیل هم این شرکت سرعت تولید کنسول سوییچ را در کارخانه‌های خود افزایش داده است تا به این تقاضای زیاد پاسخ دهد.

قرار است هفته‌ی آینده یکی دیگر از بازی‌های بزرگ نینتندو سوییچ عرضه شود؛ طوری که احتمالا باید شاهد افزایش چشمگیر فروش سوییچ به خاطر عرضه‌ی Super Mario Odyssey باشیم.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه