سیستم وایرلس Project Fi در نکسوس‌های جدید به کار گرفته خواهد شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نکسوس‌های جدید گوگل که در مراسم دیروز معرفی شدند، قرار است از Project Fi این شرکت پشتیبانی کنند. این سرویس، تکنولوژی بی‌سیم‌ای است که به‌صورت خودکار از بین شبکه‌های داده‌ی موبایل و وای-فای یکی را انتخاب می‌کند.

سیستم Project Fi به‌صورت اتوماتیک، سریع‌ترین و بهترین اینترنت را برای گوشی‌ها انتخاب می‌کند.

گوگل درباره‌ی سرویس Fi گفت: “این سرویس به‌طور هوشمند بهترین سرعت اتصال را از بین شبکه‌های موجود انتخاب می‌کند.” این سرویس هم‌چنین با اپراتورهای فعلی امریکا همخوانی دارد.

چند ماه پیش، گوگل عده‌ی کمی از کسانی که Nexus 6 داشتند را برای تست این سرویس دعوت کرده بود. این سرویس از این پس برای محدوده‌ی بیشتری از گوشی‌ها موجود خواهد بود. با این حال، برای استفاده از این سرویس باید از طریق وب‌سایت گوگل ثبت نام کرد.

گوگل این سرویس را برای صرفه‌‌جویی در هزینه‌ی داده‌ی اینترنت افراد ساخته است. در حالی که احتمالا سرویس Project Fi فعلا برای کاربران محدودی موجود خواهد بود، اما گوگل امیدوار است تا شرکت‌های ساخت گوشی و اپراتورهای بیشتری شروع به پشتیبانی از آن کنند.

گوگل اصولا به دنبال این است تا دسترسی افراد به اینترنت راحت‌تر شود و به همین دلیل هم در کنار این پروژه، روی Google Fiber که یک اینترنت کابلی پرسرعت است هم کار می‌کند. هر چه باشد، با بیشتر شدن تعداد افرادی که به اینترنت دسترسی دارند، دسترسی به گوگل هم بیشتر می‌شود.

منبع: Wired

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    به این میگن یه ایده و یه قابلیت عالی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه