شایعه: سامسونگ دو تبلت جدید با ویندوز ۱۰ عرضه‌ می‌کند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر در تکاپوی خرید یک تبلت با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بوده و مشغول بررسی بازار برای انتخاب بهترین گزینه هستید، بد نیست بدانید شایعه شده که به‌زودی دو گزینه کاملا جدید پیش روی‌تان قرار می‌گیرد: سامسونگ می‌خواهد دو دستگاه تبلت ویندوزی وارد بازار کند؛ دست‌کم در SamMobile که این‌طور گفته‌اند!

ظاهرا قرار است این تبلت‌ها در CES 2017 رونمایی شوند. طبق گزارش‌ها یکی از این دو تبلت ویندوزی با شماره مدل SM-W720 شناخته شده و به نظر می‌رسد نسل بعدی تبلتی باشد که سامسونگ در ابتدای سال ۲۰۱۶ عرضه کرده بود؛ یعنی گلکسی TabPro S. با این توضیح که شماره‌مدل‌های این دو دستگاه شباهت زیادی به هم دارند و فاصله زمانی یک‌ساله‌ای هم که در عرضه‌شان وجود دارد، این موضوع را تایید می‌کند که تبلت جدید احتمالا نسل بعدی TabPro S باشد.

اما درمورد مشخصات فنی، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما از آن‌جا که TabPro S یک نمایشگر ۱۲ اینچی QHD دارد، طبیعی است که نسل بعدی‌اش دست‌کم این اندازه و رزولوشن را با خود داشته باشد. همچنین انتظار داریم تراشه‌ی این دستگاه جدید از نسل بعدی تراشه‌های Core M اینتل باشد. با این حال دوباره تاکید می‌کنیم که از این اطلاعات مطمئن نیستیم.

درمورد تبلت دومی که شایعه‌‌ی عرضه‌اش توسط سامسونگ منتشر شده، در وهله‌ی اول به شماره مدل آن اشاره می‌کنیم که SM-W620 است و گفته می‌شود نسخه‌ی کوچک‌تری از SM-W720 خواهد بود؛ اگرچه برای تبلت‌های امروزی ۱۲ اینچ هم به اندازه‌ی کافی کوچک تلقی می‌شود. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم این دستگاه چقدر کوچک‌تر خواهد بود آن‌هم در شرایطی که به‌هر حال باید کاربردی بودن خود را حفظ کند.

در نهایت طبق معمول تنها راه دانستن اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی این شایعه، منتظر ماندن برای انتشار جزییات جدید است.

منبع: SamMobile 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Alireza

    اگه مشخصات فنی اش و ظاهریش خوب باشه و قیمتش حدود ۱ میلیون باشه چرا که نه ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه