شرکت پپسی ساخت یک گوشی هوشمند را تایید کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی پپسی

پپسی برنامه‌هایش را برای عرضه‌ی گوشی هوشمندش در چین تایید کرد.

چند روز پیش شواهدی مبنی بر اینکه پپسی می‌خواهد با کمک یک شرکت تولیدکننده‌ی چینی، گوشی هوشمند پپسی را تولید کند، در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شد. با توجه به این که برند پپسی به عنوان یک شرکت تولیدکننده‌ی نوشیدنی هیچ ارتباطی به گوشی‌های موبایل ندارد، این خبر فقط در حد یک شایعه بود. اما این‌طور که پیداست، پپسی تایید کرده که این شایعات صحت دارند.

متاسفانه، سخنگوی پپسی هیچ جزییاتی از اولین تلاش این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند ارایه نداد و فقط به همین نکته اکتفا کرد که پپسی برندش را برای این گوشی ثبت کرده و اینکه فقط در چین قابل تهیه خواهد بود.

گوشی پپسی P1

گرچه پپسی هیچ اطلاعاتی را از اولین گوشی‌اش فاش نکرده، اما اخیرا خبری منتشر شده بود که مشخصات فنی گوشی را شرح می‌داد. این دستگاه که پپسی P1 نام خواهد داشت یک فبلت (Phablet) میان‌رده بر مبنای پنجمین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ خواهد بود. گوشی پپسی P1 یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد داشت. در طراحی این گوشی از تراشه‌ی مدیاتک MT6592 با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتز، رم ۲ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است.

گفته می‌شود گوشی پپسی P1 حدود ۲۰۵ دلار قیمت خواهد داشت. اگر شایعات صحت داشته باشند، این گوشی روز بیست و هشتم مهر ماه رسما عرضه خواهد شد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سینا

    آخه نوشابه فروش و چه به گوشی ساختن؟

    1. Avatar Hossein

      دقیقا خخخخخ

    2. Avatar Paeezvash

      مگه بقیه شرکتها قبلا گوشی فروش بودن ؟ شما فرض کن اصلا وجود نداشته و الان اومده مث خیلی برندها که از عمر حرفه ایشون چندسالی بیشتر نمیگذره
      باید دید در اینده چی میشه
      شاید با درامدی که پپسی داره و با روشهای بازاریابی و تبلیغات خاص خودش تونست گوشی خوب و پر فروشی ارائه بده و کارشو تکرار کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه