طراحی‌های CAD جدیدی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
آیفون 7

همان‌طور که انتظار می‌رود، هر چه به زمان رونمایی از آیفون ۷ نزدیک‌تر می‌شویم، تصاویر و شایعات بیشتری از مکان‌ها و منابع مختلف درباره‌ی این دستگاه به بیرون درز می‌کند. البته نمی‌توانیم همه‌ی این شایعات را تایید کنیم، اما اخیرا طراحی‌های کد (CAD) از آیفون ۷ منتشر شده که متقاعدکننده به نظر می‌رسند.

این تصاویر در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و آیفون ۷ و ۷ پلاس را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. در این تصاویر خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری نیست و یک بلندگو جای آن را گرفته است. آیفون ۷ پلاس در این طراحی‌ها دو دوربین دارد. علاقه‌مندان به هنر عکاسی شاید به این ویژگی علاقه‌ی زیادی نشان دهند. این دو مورد بارزترین تغییرات ظاهری این گوشی هستند. طراحی کلی این گوشی‌های شبیه آیفون ۶ و آیفون ۶s به نظر می‌رسد. این‌طور که پیداست اپل سنت قبلی‌اش مبنی بر ارایه‌ی طراحی جدید هر دو سال یک بار را کنار گذاشته و حالا انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۷ طراحی جدیدی برای آیفون معرفی کند.

طبق شایعاتی که منتشر شده، انتظار داریم اپل از تراشه‌ی A10 در گوشی جدیدش استفاده کند. با این حساب، آیفون جدید هنگام عرضه، سریع‌ترین گوشی بازار می‌شود. بالاخره پس از سال‌ها مدل پایه‌ی آیفون با ظرفیت ۱۶ گیگابایت هم جای خودش را به مدل ۳۲ گیگابایتی می‌دهد. حتی شایعات دیگری هم وجود دارند که می‌گویند یک مدل ۲۵۶ گیگابایتی هم به بازار می‌آید.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهرداد

    اپل و دیگر هیچ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه