شرکت BLU دیگر گوشی ویندوزی تولید نمی‌کند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

BLU Products یک شرکت آمریکایی فعال در ساخت گوشی‌های هوشمند است. این شرکت از جمله تولیدکنند‌ه‌هایی بود که با مایکروسافت همکاری داشت تا گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل ویندوز تولید کند. این شرکت که به عنوان یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی پایین رده شناخته می‌شود از آوریل سال ۲۰۱۴ شروع به تولید اولین گوشی خود کرد که با ویندوز فون کار می‌کرد. آن زمان مایکروسافت هزینه‌های صدور مجوز برای استفاده از ویندوز فون را حذف کرد به این امید که تعداد تولیدکنندگانی که گوشی‌هایی می‌سازند که از این پلتفرم بهره ببرد افزایش یابند.

حال خبر رسیده که شرکت BLU هم دیگر میلی به ساخت گوشی‌هایی که با ویندوز فون کار کند ندارد. در واقع هر آنچه مربوط به ویندوز فون و مایکروسافت بوده از وبسایت این شرکت حذف شده است.

اگر بخواهیم از تولیدکننده‌های دیگری نام ببریم که گوشی‌هایی با سیستم عامل شرکت مایکروسافت تولید می‌کنند و قرار است به بازار عرضه شوند می‌شود از HP Elite x3 نام برد. گوشی‌ای که به باور بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین گوشی‌هایی است که در این پلتفرم تولید شده، در حال حاضر می‌شود پیش‌خریدش کرد و در روز ۲۲ شهریور عرضه خواهد شد.

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه