شیائومی در بازار گجت‌های پوشیدنی از اپل جلو زد

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس آنچه شرکت تحلیل داده IDC اعلام کرده، عرضه گجت‌های پوشیدنی در فصل دوم سال ۲۰۱۷ نسبت به سال قبل حدود ۱۰.۳ درصد افزایش یافته است. در بازه سه ماهه فصل بهار حدود ۲۶.۳ میلیون گجت پوشیدنی توزیع شده است. در میان گجت‌های پوشیدنی برای اولین‌بار شاهد کاهش عرضه گجت‌های ساده که قادر نیستند اپ‌های دیگر را باز کنند و افزایش عرضه ساعت‌های هوشمند بوده‌ایم.

این موضوع نشان ‌می‌دهد مشتریان این بازار به سمت خرید آن دسته از گجت‌های پوشیدنی حرکت می‌کنند که قابلیت‌های بیشتری دارند.

در فصل دوم سال ۲۰۱۷ شرکتی که توانست بیشترین میزان گجت‌های پوشیدنی را توزیع کند شیائومی بود. شیائومی حدود ۳.۵ میلیون گجت پوشیدنی در بازار توزیع کرد که از میزان توزیع شرکت اپل (۳.۴ میلیون) هم بیشتر بود.

محصول اصلی شیائومی مچ‌بند Mi Band است که حدود ۲۰ دلار قیمت دارد و با توجه به قیمت مناسب و امکانات قابل قبول دلیل عمده افزایش حدود ۱۳.۷ درصدی عرضه گجت‌های پوشیدنی شیائومی است.

گرچه شرکت اپل نتوانسته در فصل دوم سال ۲۰۱۷ رتبه اول بازار را در اختیار داشته باشد اما این شرکت هم افزایش ۴۹.۷ درصدی عرضه ساعت‌های هوشمند خود را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته تجربه کرده. با توجه به اینکه اپل قصد دارد به زودی اپل‌واچ جدید را هم معرفی کند بعضی از کارشناسان معتقدند که ویژگی‌های جدید این ساعت هوشمند ممکن است باعث شود اپل بتواند به زودی شیائومی را پشت سر بگذارد.

‌منبع: Phone Arena


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه