شیائومی می‌تواند بدون سود ۱۰ میلیارد گوشی بفروشد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شیائومی

ظاهرا کاهش فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی این شرکت را چندان نگران نمی‌کند.  هوگو بارا معاون بخش جهانی این شرکت در مصاحبه‌ای گفته است که می‌توانیم ۱۰ میلیارد گوشی هوشمند بفروشیم و کوچکترین سودی هم کسب نکنیم. او به این نکته اشاره کرده که شیائومی به دنبال سود در بازه‌های چندساله است.  به نظر می‌رسد در حال حاضر کم‌تر شرکتی باشد که نسبت به کاهش فروش چنین واکنشی نشان دهد. البته باید این نکته را در نظر داشت که بخش قابل توجهی از منابع مالی شرکت شیائومی از طریق فروش گجت‌های خانگی و اکوسیستم نرم‌افزاری آن‌ها تامین می‌شود. به این ترتیب گرچه فروش گوشی‌های هوشمند هم واقعا برای این شرکت مهم است اما از نظر مالی مهم‌ترین بخش شرکت شیائومی تلقی نمی‌شود.

در حالی که بخش موبایل شرکت شیائومی اخیرا عملکرد خوبی نداشته اما این شرکت اعلام کرده که فروش دستگاه‌های خانگی هوشمندش امسال دوبرابر شده و به رقم ۱.۵ میلیارد دلار رسیده است. البته شایع شده که شیائومی قصد معرفی چندین گوشی را در آینده نزدیک دارد؛ از جمله یک گوشی که قرار است در بازار آمریکا هم عرضه شود و احتمالا در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد. به این‌ترتیب ممکن است شرایط بخش موبایل این شرکت هم به تدریج بهبود یابد.

منبع: Androidauthority

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar وحید

    با سلام
    من این گوشی رو حدود ۲ ماه پیش به مبلغ یک میلیون تومن خریدم و دوربینش درحد ۳ مگاپیکسل سامسونگ یاحتی هوآوی هم نیست بعد نصب برنامه اسکن بارکد خوان از سایت خود MI متاسفانه دوربین اصلی ازکار افتاد و باید دوربین تعویض بشه که خیلی مسخره بود و نمی تونه روی تصویرفوکوس کنه الانم هرجا میبرم برای تعمیر میگن لوازم نداره باید سفارش بدیم از چین بیاد هزینه پست کالا هم حدود ۱۰۰ تومن میشه.

    1. Avatar وحید

      البته مدل Redmi Pro

  2. Avatar arman

    امسال هم همچین بد نبوده شیائومی ! فقط من متوجه نمی شم چرا تلفن های هوشمند جدیدش مثل redmi pro و یا ل‍پتاپ جدیدش ( mi notebook air ) اصلا توی بازار ایران نیست ؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه