صربستان با سوپرگل کلاروف جام جهانی را شروع کرد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی صربستان و کاستاریکا

صربستان توانست کار خودش در جام بیست و یکم را با پیروزی ارزشمند مقابل نماینده آمریکای جنوبی آغاز کند.

در چهارمین روز جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های صربستان و کاستاریکا از نخستین دیدار گروه پنجم در ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با یک گل به سود صربستان به پایان رسید.

تیم کاستاریکا بازی را با بهتر از حریف خودش آغاز کرد و در دقیقه ۱۲ بازی هم صاحب یک فرصت بسیار مناسب شد اما مدافع این تیم که روی کرنر ارسالی جلو کشیده بود باوجود اینکه توپ در موقعیتی مناسب به او رسید نتوانست با ضربه سر دروازه را باز کند. بازی در ادامه متعادل دنبال شد و تیم صربستان در چند صحنه توانست موقعیت های نصفه و نیمه ای ایجاد کند اما بی دقتی بازیکنان این تیم و درخشش کیلور ناواس مانع از تغییر نتیجه شد تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان برسد.

صربستان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای کار میتروویچ با دروازه حریف تک به تک شد اما ناواس بار دیگر با یک عکس العمل خوب دروازه تیمش را نجات داد. صربستان در دقیقه ۵۶ در موقعیتی مناسب صاحب ضربه آزاد شد و الکساندر کولاروف موفق شد با یک ضربه تماشایی این بار ناواس را شکست دهد تا قفل دروازه ها شکسته شود. کاستاریکا در ادامه بازی توانست مالکیت توپ و میدان را در دست بگیرد اما در خلق موقعیت ناکام بود تا این بازی در نهایت با همان یک گل به سود صربستان به پایان برسد.

صربستان با این پیروزی در قدم نخست موفق شد با ۳ امتیاز در صدر گروه پنجم قرار بگیرد. این تیم در بازی بعد باید به مصاف سوئیس برود و در دور سوم مرحله گروهی هم با برزیل بازی خواهد کرد. تیم کاستاریکا هم که با این شکست کارش برای صعود بسیار سخت شد در دور دوم با برزیل بازی می کند و سپس به مصاف سوئیس خواهد رفت.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه