طرح ترافیک زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه هم اجرا خواهد شد

۱۶ فروردین ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
طرح ترافیک

هر سال با نزدیک شدن به روزهای آخر سال، حجم ترافیک خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به مراکز فروش افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند. ترافیک ایجاد شده از سوی کسانی که قصد انجام خرید سال نو دارند در هفته‌های پایانی سال دردسر ساز می‌شود. این ترافیک در روزهای پنج‌شنبه به بالاترین حد خود می‌رسد و مشکلاتی ایجاد می‌کند. به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی تهران قصد دارد با اعمال طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه ماه اسفند، تا حدودی این ترافیک را کنترل کند.

به گفته سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، اسفند امسال طرح طرح ترافیک و طرح زوج‌ و فرد در روزهای پنج‌شنبه نیز از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۳ اجرا خواهد شد. سردار مهماندار از مردم خواست تا حد ممکن از سیستم حمل و نقل عمومی در این ایام استفاده کنند تا کسبه و خریداران بتوانند به خوبی به فعالیت‌های خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: جزییات طرح جایگزین زوج و فرد و کنترل ترافیک شورای شهر تهران برای سال ۹۸

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آتنا

    کسانی که کم بضاعتند از روی ناچاری در این محدوده ساکنند.از اول سال تا آخر سال پولدارهای غرب وشمال تهران برای وقت گذرانی دود اگزوزشان را به سمت مرکز شهر میفرستند.پولدارهم هستند چند تا ماشین هم دارند هروقت بخواهندمیان مرکز شهر.آخه این انصافه ،سلامتی مردم بیچاره را باید با پول خرید و فروش کرد این پولی کردن طرح چه معنی میده بدبختیش هم مردم داخل محدوده میکشند.آیاآنها میترسید که زوج وفرد را ازدم منزل برای کل تهران اجرا نمیکنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه