عرضه‌ی آنچارتد ۴ یک ماه به عقب افتاد

۵ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های آنچارتد، قرار است به داستان «نیتن دریک»، شخصیت اصلی این مجموعه، پایان دهد. به همین دلیل هم ظاهرا حساسیت در استودیوی بازی‌سازی «ناتی داگ» نسبت به آنچارتد ۴ بسیار بالا رفته است. آنچارتد ۴ در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شود، اما تاریخ عرضه‌ی آن به مارس سال آینده‌ی میلادی تغییر پیدا کرد. «نیل دراکمن»، کارگردان آنچارتد ۴ گفته بود که می‌خواهند پایانی با شکوه برای بازی بسازند و به همین دلیل هم نیاز به زمان بیشتری دارند.

آنچارتد ۴ به جای ۲۸ام اسفند، در روز ۷ اردیبهشت عرضه خواهد شد.

با این حال، این طور که به نظر می‌رسد، این سه ماه بیشتر هم برای پرداخت کامل بازی کفایت نکرده؛ طوری که عرضه‌ی آنچارتد ۴ برای دومین بار به عقب افتاده است. استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ و سونی خبر از عرضه‌ی آنچارتد ۴ در ۲۶ام آوریل سال ۲۰۱۶ داده‌اند.

نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان بازی و «بروس استریلی»، طراح مجموعه‌ی آنچارتد، در پیغامی به طرفداران این بازی گفته‌اند:

این بزرگ‌ترین آنچارتدی است که تا به حال ساخته‌ایم و گروه ما در تمام این مدت، به سختی مشغول تمام کردن بازی در زمان مشخص شده بود. با این حال، با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی و اتمام ساخت مراحل آن، متوجه شدیم که برای اتمام برخی از بخش‌های کلیدی آن، نیاز به منابع بیشتری داریم. پس از بررسی تمام گزینه‌ها، تصمیم گرفتیم تا زمان بیشتری به خود اختصاص دهیم و مطمئن شویم که چند بار بیشتر بازی را قبل از تهیه‌ی نسخه‌ی نهایی پرداخت کرده‌ایم.

عقب انداختن تاریخ عرضه‌ی بازی انتخاب راحتی نیست. ما هم اگر احساس نمی‌کردیم بهترین گزینه برای بازی است، این کار را نمی‌کردیم. امیدواریم که شما، طرفداران وفادار ما، عذرخواهی ما را قبول کنید. می‌دانیم که بسیاری از شما بی‌صبرانه منتظر آخرین قسمت نیتن دریک هستید، و ما هم از شما می‌خواهیم تا کمی بیشتر صبر کنید.

تریلر نمایش روند بازی آنچارتد ۴ را از این جا ببینید.

منبع: PlayStation Blog

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Ali S

    بابا زود باشید منتظریم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه