عکس‌های جدید گلکسی نوت ۷ از USB Type-C خبر می‌دهند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر سریال اطلاعات درزکرده‌ی گلکسی نوت ۷ را دنبال می‌کنید، حالا نوبت به قسمت‌های انتهایی این دستگاه رسیده است. تا به اینجا در بیش‌تر قریب به اتفاق عکس‌های لو رفته و طرح‌های سه‌بعدی، اطلاعات درباره‌ی قسمت پایین و درواقع زاویه‌ی انتهایی گلکسی نوت ۷ مبهم بوده است. این همان زاویه‌ای است که نوع درگاه USB دستگاه را معلوم می‌کند و درباره‌ی قلم S Pen به ما اطلاعاتی می‌دهد.

قبلا شایعاتی درباره‌ی اتصال USB Type-C نوت ۷ شنیده بودیم اما تا به‌حال تایید تصویری برای این شایعه دریافت نکرده بودیم.

البته از قبل شایعاتی درباره‌ی اتصال USB Type-C نوت ۷ شنیده بودیم اما تا به‌حال تایید تصویری برای این شایعه دریافت نکرده بودیم. رندرها هم که به‌راحتی قابل‌دستکاری هستند و اعتمادی به آن‌ها نیست.

حال آن‌که تصاویر زنده‌ای که به‌تازگی از این زاویه از گلکسی نوت ۷ منتشر شده‌اند، گزینه‌های ایده‌آلی برای قضاوت درمورد نوع اتصال کابلUSB در این دستگاه هستند.

8

در عکس‌های جدید همچنین نمای نزدیکی از شکل ‌و شمایل آداپتور شارژ سریع نوت ۷ را می‌بینیم. این شارژر در سه دسته ولتاژ ۱۲ ولت با ۲.۱ آمپر، ۹ ولت با ۱.۶۷ آمپر و ۵ ولت با ۲ آمپر عرضه می‌شود. دو دسته‌ی اول برنامه‌ای کاملا مطابق بر شارژر سریع گلکسی S7 دارند اما نسخه‌ی ۱۲ ولتی جدید است و بالقوه می‌تواند سیستم شارژدهی سریع‌تری را ارایه دهد.

با نگاهی به بقیه‌ی عکس‌ها از رنگ‌های بدنه‌ی نوت ۷ هم باخبر می‌شویم. احتمالا این دستگاه در رنگ‌های آبی، طلایی، نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه خواهند شد. البته متاسفانه در تصویر مربوطه به‌جز قسمت شیشه‌ای جلو از قسمت‌های دیگر بدنه‌ی گوشی خبری نیست.

11

فعلا که برای دریافت جزییات بیش‌تر و مستندتر تنها راه منتظر ماندن برای رونمایی از گلکسی نوت ۷ است.

منبع: GSM Arena

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. M . G

    دقیقا همینه…
    گوشی یا باید آی او اس اپل باشه و یا اندرویدسامسونگ و نکسوس…

    1. alli

      خخخخ دادا فک کنم تا حالا سونی از تزدیک ندیدیا… سرور سامسونگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه