عکس و مشخصات گوشی نوکیا ۲ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HMD Global هنوز تولید گوشی نوکیا ۲ را به طور رسمی تایید نکرده اما کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا تاییدیه‌ این گوشی را صادر کرده و حتی از همین منبع می‌توانیم عکس نوکیا ۲ را ببینیم. عکسی که از نوکیا ۲ لو رفته می‌تواند تا حد زیادی به ما نشان دهد که بعد از عرضه در بازار  با چه گوشی‌‌ای مواجه خواهیم بود.

اولین نکته این‌که ظاهرا این گوشی قرار است دست کم در دو رنگ مشکی و سفید/نقره‌ای عرضه شود. درمورد طراحی ظاهری هم باید گفت با گوشی‌ای مواجهیم که می‌شد قیافه‌اش را حدس زد. البته در مقایسه با گوشی‌هایی که امسال از نوکیا دیدیم، یک تفاوت در همین تصویر دیده می‌شود و آن این‌که نوکیا ۲ در قسمت پایین صفحه نمایش دکمه خازنی ندارد.

از پیش خبر داریم که قرار بوده نوکیا ۲ با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری روانه بازار شود؛ باتری‌ای که با یک بار شارژ، تا دو روز گوشی را بی نیاز از شارژ خواهد کرد. به جز این، گفته شده بود نمایشگر گوشی ۵ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ x 1280 پیکسل خواهد بود. رم آن هم  یک گیگابایتی است و از تراشه اسنپ‌دراگون ۲۱۲ بهره می‌برد.

از جمله ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی  باید به سیستم‌عامل آن اشاره کنیم که به احتمال قوی اندروید ۷ نوقا خواهد بود اما در مورد این‌که آیا تدبیری هم برای قابلیت ارتقا به اندروید ۸ اندیشیده شده یا خیر، فعلا اطلاعی نداریم. البته شرکت HMD Global با اشاره ویژه به گوشی نوکیا ۳ اعلام کرده بود گوشی‌هایی که به‌زودی معرفی خواهد کرد، قابلیت ارتقا به نسخه ۸ اندروید را خواهند داشت.

به جز این‌ها از سایر جزییات درباره نوکیا ۲ اطلاعات چندانی نداریم و قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن هم هنوز اعلام نشده است. چیزی که مشخص است این‌که به‌‌زودی نوکیا ۲ را در بازار خواهیم دید؛ گوشی پایین‌رده‌ای که با قیمت‌گذاری مناسب می‌تواند توجه تعدادی از کاربران را به خود جلب کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سید مهدی سیدی فضل اللهی

    با سلام و خسته نباشید به نویسنده محترم
    واقعا از حضور قدرتمند دوباره نوکیا خوشحالم.
    خیلی دوست دارم بدونم کیفیت دوربین اول و دوم نوکیا ۲ چیست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه