فار کرای ۵ بهترین فروش هفته‌ی اول مجموعه را داشت

۱۵ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

عرضه‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های فار کرای، رکورد فروش جدیدی را برای این مجموعه ثبت کرده است. تنها یک هفته از عرضه‌ی «فار کرای ۵» (Far Cry 5) می‌گذرد و این بازی توانسته است از همین حالا به یکی از بزرگترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ تبدیل شود. از همان روز اول بازی و دیدن آمار و ارقام زنده‌ی استیم، موفقیت فار کرای ۵ قابل پیش‌بینی بود، ولی دیروز از موفقیت بازی در دیگر مناطق و پلتفرم‌ها هم مطمئن شویم.

۶۰ درصد نسخه‌های فار کرای ۵ که به فروش رفته‌اند، روی کنسول پلی‌استیشن۴ بوده‌اند.

فار کرای ۵ نه تنها توانسته است پرفروش‌ترین بازی هفته‌ی گذشته در انگلستان باشد و در صدر جدول بازی‌های پرفروش قرار بگیرد، بلکه فار کرای ۵ بهترین فروش هفته‌ی اول را بین بازی‌های سال جدید میلادی داشته است.

۶۰ درصد نسخه‌های فار کرای ۵ که به فروش رفته‌اند، روی کنسول پلی‌استیشن۴ بوده‌اند. البته این آمار و ارقام به نسخه‌ی دیسکی اشاره دارد. با این حال، می‌توانید مطمئن باشید که نسخه‌ی دیجیتالی بیشتر از نسخه‌ی فیزیکی فروخته است.

فار کرای ۵ با ورود به لیست بازی‌های پرفروش هفته‌ی گذشته‌ی انگلستان، در بالای لیست قرار گرفت و Sea of Thieves که مکان اول را داشت، به رتبه‌ی سوم نزول پیدا کرد. فیفا ۱۸ هم مثل همیشه از پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی گذشته بوده و در رده‌ی دوم پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته.

فار کرای ۵ روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است و منتقدان هم بازخورد بسیار خوبی نسبت به آن داشته‌اند.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    سلام امیرحسین
    من تازگی ps4 slim خریدم و می خواستم بدونم این کنسول تا کی پشتیبانی میشه یعنی امکان داره از سال اینده دیگه از این کنسول پشتیبانی نشه!!؟

    1. می‌تونین مطمئن باشین که حداقل تا دو سال دیگه کاملا پشتیبانی می‌شه و قرار نیست به این زودی‌ها پلی‌استیشن۴ کنار بره.
      سونی از همین حالا برای سال ۲۰۱۹ روی این کنسول برنامه داره؛ بازی‌هایی مثل Ghost of Tsushima یا Days Gone یا احتمالا Death Stranding برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده‌اند.
      یعنی نه تنها تا پایان سال ۲۰۱۹، یعنی دو سال دیگه، می‌تونین مطمئن باشین که از کنسول پشتیبانی می‌شه،‌ بلکه امید به بعد از اون هم داشته باشین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه