فردا روز مسابقه است؛ شمارش معکوس برای پرواز ربات‌های پرنده‌ی حمل کالا

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

به نقل از دیجی‌کالا مگ، رسانه‌ی آنلاین فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، شمارش معکوس برای «مسابقه‌ی ربات‌های پرنده‌ی حمل کالا» شروع شده است. حالا کم‌تر از ۲۴ ساعت تا نخستین رقابت حرفه‌ای تیم‌های متخصص رباتیک کشور برای به پرواز درآوردن ربات‌های پرنده‌ی حمل کالا باقی مانده است. امروز در پارک فناوری پردیس، همه‌چیز در حالت آماده‌باش است.

تیم‌های بخش مسابقه‌ و نمایشگاهی از امروز، شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ در محل برگزاری مسابقات مستقر شده‌اند تا مستندات طراحی پرنده‌ی خود را به شورای علمی مسابقه ارایه کنند. به این ترتیب برگزیدگان بخش طراحی مسابقه انتخاب خواهند شد.  تیم‌ها در ادامه‌ی کار باید برای مسابقه‌ی اصلی یعنی انجام مأموریت عملی حمل کالا، آماده بشوند. این بخش حساس و‌ تعیین‌کننده، فردا برگزار خواهد شد.

همان‌طور که احتمالا در جریان اخبار این مسابقه هستید، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با هدف برآورده کردن نیازهای مشتریان و با بهره‌مندی از رویکرد نوآوریِ باز، از زمستان سال گذشته فراخوان دعوت از نخبگان تیم‌های دانشگاهی و مستقل رباتیک سراسر کشور را منتشر کرد تا در تابستان ۱۳۹۵ برگزارکننده‌ی مسابقه‌ی ربات‌های پرنده‌ی حمل کالا باشد.

تا امروز، همه‌ی مراحل از سنجش و ارزیابی تیم‌های متقاضی تا بازدیدهای شورای علمی از تیم‌ها و برگزاری کارگاه آموزشی و همچنین برگزاری پیش‌مسابقه، طبق برنامه پیش رفته و فردا همان روزی است که دستاورد تلاش تیم‌های برگزیده‌، برای داوران برجسته‌ی مسابقه به نمایش گذاشته می‌شود. برای  دریافت اطلاعات بیش‌تر از روند برگزاری مسابقه و هرآنچه در پیش‌مسابقه‌‌ی نخستین مسابقه‌ی ربات‌های پرنده‌ی حمل کالا روی داده است، می‌توانید به صفحه‌ی اصلی مسابقه و همچنین صفحه‌ی اخبار و اطلاعات این رویداد در دیجی‌کالا مگ مراجعه کنید.

امروز تیم‌های بخش مسابقه‌ و نمایشگاهی، در غرفه‌هایی که برای تیم‌ها به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده بود، ربات پرنده‌ی خود و همچنین توامندی‌های تیم‌شان را در قالب پوستر و ویدیو به بازدیدکنندگان و شورای علمی مسابقه نمایش دادند. همچنین فرصت پروازهای آزمایشی در سایت تمرین، برای تیم‌ها مهیا بود.

برای دیجی‌کالا که همواره می‌کوشد در ارایه‌ی خدمات به مشتریان‌اش پیشگام باشد، مایه‌ی سربلندی است که با برگزاری چنین مسابقاتی ضمن فراهم کردن بستری برای هم‌افزایی و خلق ارزش‌های تازه، فرصتی را برای نمایش توانایی‌های نیروهای متخصص و جوان میهن‌مان فراهم آورد. در کنار هم می‌کوشیم تا یک گام دیگر به سوی آینده برداریم. ما صرف‌نظر از نتیجه‌ی مسابقه، به فکر ساختن فردای بهتر با تکیه بر‌ دانش متخصصان کشورمان هستیم.

فردا رقابت هیجان‌انگیز بهترین تیم‌های رباتیک کشور در حوزه‌ی ساخت ربات پرنده برگزار می‌شود. با دیجی‌کالا مگ، رسانه‌ی آنلاین فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، همراه باشید و اخبار، گزارش‌های ویدیویی و نتایج مسابقه‌ی ربات‌های پرنده‌ی حمل کالا  را دنبال کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Digikala Tech

Drone_Footer

دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar فرشاد

    من پارک بودم و از نزدیک شاهد برگزاری بودم
    خیلی جالب بود امیدوارم این طرح مثل امازون عملی بشه

  2. Avatar امیررضا

    سلام
    پس چی شد ؟؟؟
    چرا ما رو در جریان مسابقه نذاشتید ؟؟؟
    جالبه خبر اپل اونم اون سر دنیا زودتر میرسه !!!

  3. Avatar آوازه

    با توجه به خطوط هوایی انتقال برق در ایران پهباد ها ی پرنده برای مناطق شهری کار بسیار سختی دارند

  4. Avatar آرش

    آیا بازدید برای عموم آزاد است؟ اگر بله خب مکان دقیق وبرنامه زمانی مسابقه رو اعلام کنید لطفا!!!

  5. Avatar امیررضا

    سلام
    اگه میشه لحظه به لحظه اخبار مسابقه رو اطلاع بدید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه