فروش خیره کننده‌ی آنچارتد ۴ در هفته‌ی اول

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اصلا جای تعجب نیست که بازی «آنچارتد ۴» (Uncharted 4: A Thief’s End)  مورد استقبال بازی‌کنندها قرار گرفته است. این بازی از همان زمانی که راهی بازار شد تمام منتقدان را شوکه کرد و امتیازات بالایی را به دست آورد. همین موضوع هم باعث شده که جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های آنچارتد با فروش شگفت‌انگیزی در هفته‌ی اول مواجه شود. این بازی تنها در هفته‌ی اول به فروش ۲.۷ میلیون نسخه دست پیدا کرد.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End در مدت یک هفته به فروش ۲.۷ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرد.

بازی آنچارتد ۴ توانست رکورد پرفروش‌ترین بازی First Party که برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شده را هم به خودش اختصاص دهد. سونی اعلام کرد که آمار منتشر از جمع فروش فیزیکی و دیجیتالی این عنوان به دست آمده است.

این آمار در نوع خودش بسیار فوق‌العاده است و نشان می‌دهد که استودیوی ناتی داگ چه بازی خوش ساختی را راهی بازار کرده است. آنچارتد ۴ یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ بود و از هم اکنون به یکی از کاندیدهای بهترین بازی سال تبدیل شده است.

به احتمال زیاد در ماه‌ها آینده هم آمار دیگری از فروش این بازی منتشر خواهد شد که باز هم ما را هیجان‌زده خواهد کرد. سرعت فروش این بازی به قدری بالا است که به احتمال زیاد در طول هفته‌های بعدی به فروش بیشتری دست پیدا خواهد کرد.

‌‌‌‌

منبع: VG247

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ممد

    ببخشید شما بابت همچین کارایی که میکنی پول هم میگیری؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه