فروش آیفون ۶s هنوز بیشتر از آیفون ۸ است!

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، باخبر شدیم که فروش آیفو‌های قدیمی ۶s و ۶s پلاس هنوز بیشتر از آیفون‌های جدید ۸ و ۸ پلاس است.

محصولات ۲۰۱۵ اپل یعنی آیفون ۶اس و ۶اس پلاس به عنوان گوشی‌های محبوب، فروش بیشتری نسبت به محصولات ۲۰۱۷ این شرکت آمریکایی دارند. طبق اطلاعاتی که از فروش این‌ گوشی‌ها در سه‌ماهه‌ی اخیر منتشر شده، آیفون ۸ و ۸ پلاس ۱۶ درصد از سهم فروش گوشی‌های آیفون را در اختیار دارند. این درحالی است که آیفون ۶اس و ۶اس پلاس، ۲۴ درصد از این سهم را تصاحب کرده‌اند.

شاید بسیاری بگویند که گوشی‌‌های جدید آیفون، به تازگی وارد بازار شده‌اند و باید تا جا افتادن در بازار کمی بیشتر منتظر بمانیم. درحالی که در گزارش منتشر شده در بازه‌ زمانی دقیق سال گذشته، آیفون ۷ و ۷ پلاس ۴۳ درصد از سهم فروش آیفون‌ را در دست داشتند. این مقدار برای گوشی‌های آیفون ۶ و ۶ پلاس در سال ۲۰۱۴ حتی بیشتر بود و به عدد ۴۶ درصد رسیده بود.

با کنار هم گذاشتن این اطلاعات متوجه می‌شویم که آیفون ۸ و ۸ پلاس نتوانستند آن‌چنان باید و شاید نظر مشتریان را به خود جلب کنند. برای همین چشم و امید اپل به گوشی پرچم‌دار امسال خود یعنی آیفون X (آیفون ده) است. حال باید دید که آیفون ده تا چه حد می‌تواند انتظار اپل را از فروش برآورده کند؟ شما نظرتان در این باره چیست؟

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سهیل

    این مشتری مداری اپل رو نشون میده که هنوز داره آیفون ۶S تولید میکنه ,چون میدونه مشتری میپسندتش و اگر تولید نمیکرد مطمعنا فروش ۷ و ۸ بیشتر میشد ولی آیا سامسونگ هنوز S6 تولید میکنه؟؟تولید کردنش به کنار اصلا به مشتریهای S6 اهمیت میده که حداقل نرم افزاری ساپورتشون کنه؟؟؟؟؟و بهتر بدونیم که ios 11 روی ۵S نصب میشه و بدون مشکل کار میکنه 😉

  2. mahD

    قطعا ایفون ۱۰ خیلی پرفروش خواهد بود:)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه