فروش ۱۰۰هزار دستگاه گلکسیS7 ظرف دو روز در کره

۲۵ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ موفق به فروش بیش از ۱۰۰ هزار گوشی هوشمند گلکسیS7 و گلکسی S7 Edge طی دو روز اول فروش آن در بازار کره جنوبی شده است.

نگاهی دقیق‌تر به این ارقام نشان می‌دهد گلکسیS7 از گلکسی S7 Edge محبوب‌تر بوده؛ به شکلی که ۶۰ درصد از آمار فروش دو روزه را به خودش اختصاص داده است.

ترکیب فروش این دو گوشی ۶۰ هزار دستگاه در روز جمعه و ۴۰ هزار دستگاه در روز شنبه بوده است. شرکت سامسونگ مایل بود بر این نکته هم تاکید کند که اصولا فروش گوشی در روز شنبه کمتر از روزهای دیگر هفته است. به این ترتیب آن‌ها از عملکرد اولیه‌شان در فروش این گوشی‌ها رضایت دارند.

sf

گرچه ممکن است این ارقام در مقایسه با ارقام فروش کلی سالانه‌ی سامسونگ به نظر کوچک برسند، اما این فروش اولیه نشان می‌دهد که گلکسیS7 دست‌کم به اندازه‌ی گوشی‌های سال گذشته شرکت (گلکسی S6 و S6 Edge) محبوب هستند. با توجه به روند نزولی فروش گوشی‌های پرچم‌دار شرکت سامسونگ در چند سال گذشته، ثبات نسبی در عملکرد فروش نسبت به سال پیش قطعا برای شرکت خبر بدی محسوب نمی‌شود.

با این حال کسانی که امیدوار بودند سری گلکسیS7 به شکل قابل ملاحظه‌ای فروش شرکت سامسونگ را بالا ببرد احتمالا تا حدی دل‌سرد شده‌اند. چون این گوشی‌های جدید افزایش قابل توجهی در تمایل مشتریان به خرید ایجاد نکرده‌اند.

منبع: Android Authority

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Next is Now

    بازم رکورد فروش جهانی رو خواهد زد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه