آخرین فصل مجموعه «بازی تاج‌وتخت» آوریل سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود

۲۳ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی تاج‌وتخت

اگر از طرفداران مجموعه تلویزیونی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) باشید لابد خبر دارید که این مجموعه تلویزیونی تقریبا به پایان راه خود رسیده و هواداران هم منتظر پخش فصل پایانی آن هستند. تا به حال هیچ تاریخ دقیقی برای شروع پخش فصل پایانی این سریال عنوان نشده بود اما حالا HBO رسما تایید کرده که بازی تاج‌وتخت در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۲ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۹۸) پخش خواهد شد.

در پایان تیزر جدیدی که شبکه HBO منتشر کرده و از صحنه‌های فصل‌های قبل تشکیل شده رسما تایید می‌شود که فصل هشتم بازی تاج‌وتخت قرار است در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ پخش شود.

روز گذشته شاهد انتشار یک تیزر از این مجموعه تلویزیونی بودیم که از جمع‌بندی صحنه‌‎های معروف قسمت‌ها و فصل‌های گذشته سریال ایجاد شده بود. در پایان این تیزر HBO رسما تایید می‌کند که فصل هشتم بازی تاج‌وتخت قرار است آوریل ۲۰۱۹ پخش شود.

البته آغاز پخش فصل هشتم در ماه آوریل آنقدرها هم خبر تعجب‌برانگیزی نیست چون فصل‌های یک تا شش سریال در ماه‌های آوریل یا اواخر ماه مارس پخش شدند. فصل هفتم البته  در ماه جولای سال ۲۰۱۷ پخش شد و با قاعده آشنای فصل‌های پیشین تفاوت داشت. به هر حال حدس می‌زدیم که اگر اتفاق بخصوصی نیفتد دوباره شاهد آغاز به پخش بازی تاج‌وتخت در ماه‌های آوریل یا مارس باشیم.

پیش از این کیسی بلویز، رییس بخش برنامه‌ریزی در شبکه HBO گفته بود مجموعه تلویزیونی بازی تاج‌وتخت در نیمه اول سال میلادی ۲۰۱۹ پخش خواهد شد و اشاره دقیق‌تری به تاریخ پخش نکرده بود.

شش فصل اول مجموعه تلویزیونی بازی تاج‌وتخت ۱۰ قسمتی بودند و فصل هفتم ۷ قسمت داشت. فصل پایانی سریال از این نظر با همه فصل‌های قبلی متفاوت است و فقط ۶ قسمت خواهد بود؛ به این ترتیب این سریال محبوب نهایتا در قالب یک مجموعه ۷۳ قسمتی به پایان می‌رسد. فیلم‌برداری فصل نهایی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ آغاز شد و در ماه جولای سال ۲۰۱۸ به پایان رسید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه