فیفا ۱۷ فاتحه‌ی PES را خواند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برای اولین بار در مجموعه بازی‌های فیفا، قرار است لیگ ژاپن به جدیدترین شماره‌ی این بازی اضافه شود. این خبری است که دیروز EA Sports اعلام کرد. این موضوع، بیش از هر چیز شکست بزرگ کونامی را در ساخت بازی نشان می‌دهد. این شرکت ژاپنی که چند وقتی است بی‌خیال ساخت بازی‌های بزرگ کنسولی شده، ظاهرا دیگر حتی به ساخت و توسعه‌ی مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer علاقه‌ای هم ندارد.

تریلرهای فیفا ۱۷ و و بخش داستانی بازی را از این جا ببینید.

طبق خبری که EA Sports منتشر کرده، لیگ J1 کشور ژاپن، به همراه ۱۸ تیم در فیفا ۱۷ حضور خواهد یافت. تمام تیم‌های لیگ ژاپن، بازیکن‌ها، لوگوها و لباس‌ها به صورت کاملا واقعی در فیفا ۱۷ بازسازی خواهند شد. الکترونیک‌آرتز هم‌چنین خبر از حضور استادیوم Suita City، استادیوم خانگی تیم Gamba Osaka در فیفا ۱۷ داده است.

J1 League

سال‌ها بود که فقط کونامی و مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer به صورت انحصاری اجازه‌ی استفاده از تیم‌های ژاپنی را داشتند. به همین دلیل هم است که تیم ملی زنان ژاپن، تنها تیمی بود که در فیفا ۱۶ حضور نداشت. فیفا ۱۶ برای اولین بار، بازیکن‌ها زن را در قالب تیم‌های ملی به این مجموعه آورده بود.

تیم‌ها و بازیکن‌های J1 League در تمام بخش‌های فیفا ۱۷ و حتی بخش Ultimate Team حضور خواهند داشت. این حرکت شرکت بازی‌سازی EA Sports، بی‌توجهی کونامی را به بازی‌های‌اش گوش‌زد می‌کند. در حالی که ژاپنی‌ها، به دلیل حضور لیگ‌های فوتبال‌شان به مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer یا همان Winning Eleven علاقه‌ی زیادی نشان می‌دادند، انتظار داریم مخاطبان این بازی‌ها هم از این پس به فیفا ۱۷ کوچ کنند.

Suita City Football Stadium

فیفا ۱۷ بزرگ‌ترین شماره از این مجموعه بازی‌ها خواهد بود. شرکت EA Sports این بازی را با استفاده از موتورپایه‌ی «فراست‌بایت» (Frostbite) می‌سازد و بازی قرار است حتی یک بخش داستانی و سینمایی داشته باشد.

فیفا ۱۷ قرار است در ماه سپتامبر برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۳، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: EA Sports

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۸ دیدگاه
  1. Avatar رسول

    با سلام خدمت دوستان خلاصه بگم نسبت پی اس به فیفا مثل نسبت طلا هست به نمک دلایلشم خیلی خیلی زیاده ممنون

  2. Avatar ابوالفضل

    سلام به همه…..تا اونجایی ک یادمه این دو بازی باهم رقابت داشتند و دارن و خواهند داشت…..هیچ بازی ای همش نکات مثبت نیست و همینطور هیچ بازی ای فقط منفی نیس…پی اس برتری هایی مثل قیافه بهتر بازی کن ها رو داره و فیفا گیم پلی واقع گرایانه تر…فیفا همه تیم ها رو لایسنس کرده ولی پی اس نه که اونم توی پی اس با پچ زدن راحت حل میشه و استادیوم هم اضافه میشه…من امسال اولین باریه ک پی اس بازی می کنم اونم به خاطر اینکه سیستمم در حد فیفا ۱۷ نیس….تازگی ها هم ک فیفا کرک شده…من تا قبل اینو بعد از این هم میگم هربازی برتری هایی نسبت به رقیبش داره ک مال فیفا نسبت به پی اس بیشتره…دوستان میگن فیفا باگ داره ک اونم با ی اپدیت حل میشه….در کل خودم فیفا رو به پی اس ترجیح میدم ولی هرکس علایق خودشو داره….

  3. Avatar سید مهدی

    سلام من fifa ور بل تاب نصب کردم گرافیک لبتابم gt 635 2g هست و cpu i7 و ۸ g رم ولی موقع باز شدن صفحه سیاه هستش و فقط صدای شروع بازی میاد چیکار بکنم

  4. Avatar gh10fifa

    وای چقد شما فوتبال سرتون میشه
    من هردوشو بازی کردم
    بعد از پیس ۱۳ دیگه سمتش نرفتم.یا کمتر بازی کردم

    شما یه مدت فیفا بازی کن(البته اگه بتونی)چون مثه پیس بچه بازی نیست

  5. Avatar مهدی

    فقط میتونم بگم،اونایی که فوتبال سرشون نمیشه سمت فیفا میرن،کجا دنیا بازیکن با نوک پا به سمت توپ میره،و باگ های بیشمارش،قصد توهین ندارم،ولی واقعا چه فکرش میکنید فیفا رو با پس مقایسه می کنید،پس از نظر شبیه سازی و گی پلی قویتر از فیفا هستش،دیدیم که امسال فیفا حال همه طرفدارانش رو گرفت،کریس رونالدو تو حملس یدفه میره تو زمین و همچنین داوری که همچون مثلث برمودا در خود میبره،خخخخ،درکل با فیفا خوش باشین

  6. Avatar صدرا

    خدایی فیفا بهتره.اصلا وقتی فیفا بازی میکنید انگار دارید با بازیکنای واقعی بازی میکنید.پی اس هم بدک نیست‌.دیگه خیلی فیلم هندیه.از بیرون ورزشگاه شوت میزنی میره تو کنج دروازه.تازه فیفا برای اندرویدهم منتشر میکنه ولی پی لس فقط برای کامپیوتر.در کل فیفا بهتره.

    1. Avatar kazem

      سلام،،،یه سوال داشتم خدمتتون،یکی از گزینه های پر طرفدار پی اس گزینهcomminuty بوده متاسفانه کویا از نسخه ۲۰۱۲ به بعد این گزینه حذف شد،گزینه ای که باهاش من و دوستام دور هم جمع میشدیم و لیگ میزدیم ،میخواستم ببینم این گزینه در نسخه های جدید افزوده نشده و یا نخواهد شد ویا فیفا این گزینه رو داره یا نه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه