فیلم Kingsglaive از انیمیشن‌های غربی یک سر و گردن بهتر است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «اسکوئرانیکس»، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «فاینال فانتزی»، اطللاعات بیشتری از فیلم جدید فاینال فانتزی منتشر کرده است. این فیلم که در کنفرانس رونمایی از تاریخ انتشار «فاینال فانتزی ۱۵» معرفی شد، قرار است پیش‌درآمدی برای این بازی باشد.

همه‌ی آنچه باید درباره‌ی فاینال فانتزی ۱۵ بدانید را از اینجا بخوانید.

قبل از هر چیز، تصاویر منتشر شده از شخصیت‌های فیلم Kingsglaive: Final Fantasy XV را در ادامه ببینید. همانطور که در کنفرانس فاینال فانتزی ۱۵ اعلام شده بود، نقش سه شخصیت اصلی فیلم Kingsglaive به دست بازیگرهای معروفی سپرده شده است. شخصیت Nyx را «آرون پاول»، بازیگر مجموعه‌ی Breaking Bad بازی می‌کند. شخصیت‌های «شاه رجیس» و «لونا» هم به ترتیب توسط «شان بین» و «لینا هیدی» که در سریال «بازی تاج و تخت» ایفای نقش کرده‌اند، صداگذاری شده‌اند.

اسکوئرانیکس می‌گوید که عناصر مجموعه بازی‌های فاینال فانتزی، در فیلم Kingsglaive هم وجود خواهند داشت. برای مثال، می‌توانید صحنه‌های اکشن فیلم را در ادامه ببینید. این صحنه‌ها، غولآخرهای معروف مجموعه‌ی فاینال فانتزی را به تصویر می‌کشند.

شخصیت‌های فیلم Kingsglaive هم به بهترین شکل ممکن رندر شده‌اند. به جرات می‌توانیم بگوییم که مشغول تماشای با کیفیت‌ترین انیمیشن سه‌بعدی که تا به حال دیده‌ایم هستیم.

فیلم Kingsglaive قرار است قبل از عرضه‌ی فاینال فانتزی ۱۵ عرضه شود. می‌توانید در ادامه، دو ویدیوی جدید از این فیلم و هم‌چنین ویدیوی رونمایی آن را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

فاینال فانتزی ۱۵ قرار است در روز نهم مهر روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

منبع: Gematsu

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar اسحاق

    مسخره است
    اصلا در حد انیمیشن های سطح اول غربی نیست
    خیلی دیگه مغرور شدن
    در خوب بودن انیمیشن شکی نیست ولی اینکه بگن بهتر از انیمیشن های غربی ان اصلا درست نیست

  2. Avatar امیر

    سلام
    جای انیمیشن و فیلم و اشتباه نوشتی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه