اوزیل ترجیح می دهد در فینال جام جهانی با انگلیس روبرو شود

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مسوت اوزیل

ستاره آلمانی تیم آرسنال دوست دارد این تیم در فینال جام جهانی با انگلیس بازی کند.

مسوت اوزیل که همراه با تیم ملی آلمان در سال ۲۰۱۴ موفق شد قهرمان جام جهانی شود در آستانه نخستین دیدار این تیم در جام جهانی روسیه عنوان کرده دوست دارد با شکست تیم ملی انگلیس در فینال این رقابت ها بار دیگر قهرمانی جهان را تجربه کند.

اوزیل گفته: «ما مدافع عنوان قهرمانی جهان هستیم و هواداران از ما انتظار دارند که از این عنوان دفاع کنیم. رویای من این است که در فینال با انگلیس بازی کنیم و آن‌ها را در همان ۹۰ دقیقه شکست دهیم. بنظر من انگلیس یکی از مدعی‌های قهرمانی است. آن‌ها به راحتی به جام جهانی صعود کردند و نتایج خوبی در بازی‌های دوستانه کسب کردند. انتظار دارم انگلیس به مراحل پایانی جام برسد. اگر با هم بازی کنیم، مطمئنم کار را برای ما سخت خواهند کرد.

ستاره پیشین رئال مادرید همچنین درباره دیگر رقیبان آلمان در جام جهانی گفته: «تیم های برزیل و آرژانتین قطعا مدعی قهرمانی هستند اما اسپانیا، انگلیس و یا پرتغال هم بنظرم شانس قهرمانی دارند. همیشه یک تیم در جام جهانی شگفتی‌ساز می شود و نتایج خوبی کسب می کند. فکر می کنم بلژیک توانایی اینکه شگفتی‌ساز این دوره شود و به مراحل پایانی جام برسد را دارد.»

اوزیل و همبازیانش کار خودشان در جام بیست و یکم را با بازی با مکزیک در روز یکشنبه آغاز می کنند. قهرمان دوره پیش در ادامه با تیم های سوئد و کره جنوبی بازی خواهد کرد. آلمان باوجود اینکه در دو سال اخیر در بازی های دوستانه خود نتایج درخشانی کسب نکرده اما به دلیل تجربه بازیکنانش و همچنین حضور مربی موفقی چون یواخیم لوو روی نیمکتش همچنان یکی از مدعی های اصلی قهرمانی جام جهانی محسوب می شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه