قیمت احتمالی گلکسی S8 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از منتشر شدن عکس‌های مختلف و حتی ویدیو از گوشی گلکسی S8 این‌بار نوبت به شایعه‌ی درباره‌ی قیمت این تلفن همراه هوشمند رسیده است. از قبل شایعاتی وجود داشت که می‌گفتند پرچم‌دار جدید سامسونگ قیمت بالاتری در مقایسه‌ با مدل‌های قبلی خواهد داشت و با توجه به شایعه‌ی جدید به نظر می‌رسد که این اتفاق صحت داشته باشد.  منابع مختلف به این موضوع اشاره کرده‌اند که گلکسی S8 با قیت ۷۹۹ یورو و گلکسی S8‌ پلاس با قیمت ۸۹۹ یورو راهی بازار می‌شود.

به تازگی فروشگاهی در کشور انگلیس این دو تلفن همراه هوشمند معرفی نشده‌ی سامسونگ را با این قیمت‌ها پیش فروش می‌کند. البته مشخص نشده که این قیمت‌ها برای کدام مدل از این گوشی‌ها است. به هر حال احتمال دارد که سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را در چند مدل با حافظه‌های داخلی متفاوت عرضه کند که قطعا قیمت آن‌ها با هم تفاوت دارند.

اگر این قیمت‌ها صحت داشته باشند، قیمت گلکسی S8 به دلار نزدیک به ۸۴۲ دلار می‌شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی S7 با قیمت ۶۰۰ دلار راهی بازار شده بود. می‌توانیم احتمال بدهیم که گوشی جدید سامسونگ با قیمت نزدیک به ۳ میلیون تومان راهی بازار خواهد شد.

منبع: mobilefun

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar AFSHIN

    گرون و زشت

  2. Avatar محسن حسینی

    اقتصادی نیست
    به صرفه س آدم بره گوشی های پرچمدار متفرقه یا پرچمدار سالهای قبل و بخره اینجوری افت قیمتش و کرده
    این گوشی سه ماه بعد هیچی نباشه ۵۰۰ افت قیمت میخوره

  3. Avatar مجتبی

    گوشی عالیه ولی دیگه زیاد دارن پول میگیرن همین گوشی براشون پونصد هزار تومن در نمیاد.

  4. Avatar ابراهیم

    اینجوری که داره پیش میره فکر کنم S9 روی ۵ میلیون تومن بر بخوره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه