[IFA 2016] لاجیتک ماوس‌های بدون صدای خود را معرفی کرد

۱۱ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لاجیتک اولین ماوس بدون صدای خود را معرفی کرده است. ماوس‌های معمولی در روند استفاده روزانه از آن‌ها سر و صدای کلیک کردن نسبتا زیادی دارند و می‌توانند موجب آزار گوش افراد شوند.

شرکت لاجیتک دو مدل از این ماوس‌های بی‌صدا را عرضه می‌کند. مدل M220 Silent و مدل M330 Silent Plus.  لاجیتک اعلام کرده که این مدل‌ها تا ۹۰ درصد سر و صدا را کاهش می‌دهد. گفتنی است که این ماوس از انجمن Noise Abatement که در حوزه کاهش سر و صدا فعال است هم مجوز دارد.

لاجیتک اعلام کرده که در هنگام کار و استفاده از این ماوس همان حالت قبلی و آشنای استفاده از ماوس را حس خواهید کرد، در واقع این مدل‌ها از نظر حسی که در هنگام لمس به دست‌تان منتقل می‌کنند مانند مدل‌های قبلی‌اند بی‌آنکه صدای آزاردهنده معمول هنگام کلیک کردن را داشته باشند.

مدل M220 Silent در زمان عرضه قیمتی معادل ۲۵ دلار و مدل M330 Silent Plus که نسبت به مدل قبل عمر باتری بیشتری دارد (عمر باتری ۲۴ ماهه در قیاس با عمر باتری ۱۸ ماهه مدل قبلی) قیمت ۳۰ دلاری خواهد داشت. مشتریان می‌توانند همین امروز ماوس‌ها را از وبسایت لاجیتک سفارش دهند و در یکی دوماه آینده آن‌ها را دریافت کنند.

منبع: The Verge

‌‌
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه