[ویدیو] محصولات جدید لنوو در نمایشگاه IFA 2016

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت لنوو مشغول آماده شدن برای معرفی چندین محصول جدید در رویدادی است که قرار است دقیقا پیش از آغاز نمایشگاه IFA 2016 در روز ۳۱ آگوست (چهارشنبه ۱۰ شهریور) برگزار شود.

براساس یک ویدیو که این شرکت منتشر کرده تبلت‌های جدید، Moto Mods های جدید (لوازم جانبی مخصوص گوشی‌های موتو Z و Z Force)، کیبوردهای لمسی جدید و مدل‌های جدید ساعت Moto 360 از جمله محصولاتی هستند که قرار است از آنها رونمایی شود.

موتورولا پیش از این سه وسیله جانبی Moto Mods را در دسترس کاربران قرار داده بود بنابراین کاربران گوشی‌های Moto Z بسیار هیجان‌زده‌اند تا بدانند چه وسایل جانبی دیگری برای گوشی‌های‌شان عرضه خواهد شد. همانطور که گفته شد در این ویدیو از ساعت‌های Moto 360 هم سخن به میان آمد اما درباره جزییات و ویژگی‌های جدید آن‌ها حرفی زده نشده. در این ویدیو گوشی‌ای با صفحه‌نمایش منعطف هم نمایش داده می‌شود که می‌توان آن را خم کرد اما برخی کارشناسان معتقدند بعید است چنین دستگاهی واقعا در رویداد شرکت لنوو معرفی شود. به هر حال نمایشگاه ایفا سال ۲۰۱۶ چند هفته دیگر آغاز می‌شود و شرکت‌های مختلف هم به فکر معرفی محصولات جدید در این نمایشگاه هستند. نمایشگاهی که توجه بسیاری از هواداران تکنولوژی‌های جدید را به خود جلب خواهد کرد. برای پوشش جزییات بیشتر درباره این نمایشگاه و محصولاتی که در آن معرفی خواهند شد می‌توانید در هفته‌های آینده با دیجی‌کالا مگ همراه باشید. این نمایشگاه از ۲ تا ۷ سپتامبر (۱۲ تا ۱۷ شهریور) برگزار خواهد شد.

منبع: PhoneArena
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه