لنوو می‌گوید تولید گوشی‌های خم‌شدنی تا پنج سال دیگر به حقیقت می‌پیوندد

۱۶ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو معتقد است داشتن گوشی‌ هوشمندی که دور دست خم ‌شود ظرف پنج سال آینده به حقیقت می‌پیوندد.

ماه گذشته شرکت لنوو در کنفرانس خبری خود با نشان دادن یک نمونه اولیه از گوشی هوشمند کاملا قابل انعطاف همه را هیجان زده کرد. گوشی‌ای که می‌تواند دور مچ خم شود، در واقع می‌توانید آن را مثل یک ساعت دست‌تان کنید. همان زمان هم اعلام شد که این دستگاه در حال حاضر صرفا در حد یک نمونه اولیه است. اما حال خبر جدیدی منتشر شده؛ لنوو معتقد است ساختن چنین گوشی ‌هوشمندی در ابعاد وسیع‌ برای مصرف‌کننده‌ها عملی است و می‌تواند به واقعیت بپیوندد.

یکی از مدیران این شرکت در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرده احتمالا ظرف پنج سال آینده می‌توان منتظر ساخت و عرضه این گوشی‌ها بود. از نظر این مدیر شرکت لنوو، دادن یک چارچوب زمانی مشخص کار دشواری است اما به نظر می‌رسد که این اتفاق در پنج سال آینده می‌افتد. در سال‌هایی که رقابت از این که هست هم دشوارتر شده و تولید چنین محصولی می‌تواند ارزش ویژه‌ای داشته باشد.

تا امروز شرکت سامسونگ هم طرح‌هایی درباره گوشی‌ای که قابل انعطاف و خم شدن باشد ارائه داده. ظاهرا این شرکت به ساخت چنین دستگاهی بسیار نزدیک شده و احتمال دارد در سال ۲۰۱۷ یک گوشی به بازار عرضه کند که واقعا بتوان آن را خم کرد. اینکه این گوشی تا چه حد منعطف خواهد بود دقیقا مشخص نیست و از جمله سوالاتی است که پاسخ احتمالی به آن، خیلی‌ها را هیجان زده کرده و در انتظار گذاشته است.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. look

    کاری که تو ۵ سال دیگه میخوای انجام بدی سامسونگ هم انجام داده هم میتونه…خسته نباشید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه