لومیا ۵۲۰ همچنان محبوب‌ترین گوشی ویندوز فونی دنیاست

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Lumia 520

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی لومیا ۵۲۰ که در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شد، هنوز محبوب‌ترین تلفن همراه هوشمند ویندوز فونی دنیا به شمار می‌رود.

لومیا ۵۲۰ نزدیک به ۱۲٫۹ درصد بازار سیستم عامل ویندوز فون را در اختیار دارد.

در حالی که گوشی‌های ویندوز فونی متعددی در بازار حضور دارند، گوشی Lumia 520 که یک محصول سطح پایین به شمار می‌رود، همچنان به عنوان محبوب‌ترین گوشی با سیستم عامل ویندوز فون به حساب می‌آید. این گوشی نزدیک به ۲۸ ماه است که راهی بازار شده و همچنان به فروش خودش ادامه می‌دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان تحقیقاتی AdDuplex، گوشی لومیا ۵۲۰ بیش از ۱۲٫۹ درصد بازار گوشی‌های ویندوز فون را در اختیار دارد. در جایگاه دوم هم گوشی لومیا ۵۳۵ دیده می‌شود که ۱۱٫۷ درصد بازار ویندوز فون را تصاحب کرده است. گوشی‌های لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰XL هم به ترتیب ۶٫۳ درصد و ۳٫۳ درصد این بازار را در به‌دست گرفته‌اند. در این آمار خبری از گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL نیست و مشخص نشده که این محصولات چقدر فروش داشته‌اند.

استقبال از گوشی‌های ارزان قیمت ویندوز فون در نوع خودش بسیار جالب توجه است چرا که بیشتر کاربران دوست دارند سیستم عامل ویندوز فون را روی گوشی‌های ارزان قیمت تجربه کنند. البته سیستم عامل ویندوزفون در مقایسه با سیستم عامل اندروید روی سخت‌افزارهای ضعیف‌تر عملکرد بهتری دارد.

لازم به ذکر است که گوشی لومیا ۵۲۰ از یک صفحه‌نمایش ۴ اینچی با دقت تصویر ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد. این گوشی ۵۱۲ مگابایت رم دارد و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن دیده می‌شود. البته با کارت حافظه می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی این تلفن همراه هوشمند را افزایش داد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به دوربین ۵ مگاپیکسلی با f/2.4 در پشت اشاره کرد.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع:‌ Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد اسماعیل نسب

    من دو ساله ۵۲۰ دارم و اصلا نمیتونم ازش دل بکنم چون به شدت خوب کار میکنه و تمام نیاز منو به اسمارتفون براورده کرده…دوربینش ام با اینکه ۵ هست ولی خیلی راضی ام از عکساش…و نکته جالبی که هست اینه که ادیتورِ عکسِ خیلی کارامدی به صورت بیشفرض روش هست که من خییییییلی دوسِش دارم و عکسای خوشگلی درست میکنم باهاش و ابلیکیشن perfect 365 هم واسه روتوش و آرایش صورت استفاده میکنم که خییییلی جذابه….خلاصه من عاشق شم

  2. Avatar hesam

    گوشی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰xl هنوز ۶ ماه هم از معرفی و انتشارشون نگذشته
    به امید خدا اونا هم به زودی درصدشون میره بالا. البته احتمالا خیلی ها منتظر surface phone هستند

  3. Avatar spartan

    خداییش گوشیه عالیه، من بازی six guns رو روش بدون هیچ عیب و نقصی اجرا کردم، سیستم عامل روونی داره فقط تنها عیبش اینه که دوربین حلو نداره، وگرنه گوشی فوق العاده ایه..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه