لوگوی کامل استودیوی Kojima Productions به نمایش درآمد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی جدید «کوجیما پروداکشنز» (Kojima Productions) لوگوی جالب توجهی دارد که سریعا مورد توجه گیمرها قرار گرفت. همین چند روز پیش هم هیدئو کوجیما گفت که لوگوی استودیوی جدیدی که تاسیس کرده، بدن دارد.

لوگوی استودیوی Kojima Productions که Ludens نام دارد، به نمایش درآمد.

کوجیما امروز بدنی که برای لوگوی استودیوی خودش در نظر گرفته بود را به نمایش درآورد. او عکسی در توییتر منتشر کرد که در آن مجسمه‌ای کامل از لوگوی استودیوی Kojima Productions به همراه بدن به نمایش درآمده است. در ادامه می‌توانید این تصویر را ببینید:

ludens_kojima

او در توضیحات این عکس گفته:” این مجسمه Ludens نام دارد و آمده تا دنیایی جدید را کشف کند. ما قصد داریم بازی‌های جدیدی در آینده‌ای تازه با تکنولوژی‌های عالی تولید کنیم.”

استودیوی جدید Kojima Productions پس از اینکه کوجیما از کونامی جدا شد، شکل گرفت. این استودیو در حال ساخت بازی جدیدی است که مورد توجه علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های Uncharted و The Division قرار می‌گیرد. همچنین مشخص شده که این عنوان برای کنسول پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. هنوز نمی‌دانیم که این بازی در چه تاریخی راهی بازار می‌شود، اما بعید نیست که در E3 2016 خبرهایی از این عنوان منتشر شود.

‌‌‌‌

منبع: Polygon

‌‌‌‌

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه