لپ‌تاپ‌های جدید لنوو معرفی می‌شوند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو قرار است چند محصول جدید از سری لپ‌تاپ‌های خودش را به بازار عرضه کند؛ لپ‌تاپ‌هایی که  می‌توان برای کارهای دانشجویی و بازی‌های کامپیوتری از آن‌ها استفاده کرد.

لپ‌تاپ‌های IdeaPad 320، ۳۲۰S و ۷۲۰S سه مدل جدیدی هستند که قرار است به زودی راهی بازار شوند. همه این لپ‌تاپ‌ها به پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7 مجهز شده‌اند. اطلاعاتی که در مورد مدل IdeaPad 320 لو رفته به صفحه نمایش ۱۵ یا ۱۷ اینچی اشاره دارد. هم‌چنین رم این دستگاه تا ۱۶ گیگابایت قابل ارتقا است.

لپ‌تاپ ۳۲۰S در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. لنوو برای مدل ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ، کارت گرافیک GT940MX شرکت NVIDIA را درنظر گرفته است. رم این مدل را می‌توان تا ۸ گیگابایت افزایش داد.

مدل IdeaPad 720S صفحه نمایشی ۱۴ اینچی دارد و همانند مدل ۳۲۰S، از کارت گرافیک GT940MX بهره می‌برد. رم این لپ‌تاپ‌ را می‌توان تا ۱۶ گیگابایت ارتقا داد.

لنوو مدل Legion Y920 را برای عاشقان بازی عرضه می‌کند. این لپ‌تاپ از نسل هفتم پردازنده Core i7-7820HK  بهره می‌برد و می‌توان رم این دستگاه را همانند مدل ۷۲۰ اس تا ۱۶ گیگابایت ارتقا داد. این لپ‌تاپ نمایشگری ۱۷.۳ اینچی دارد و از کارت گرافیک GTX 1070 شرکت NVIDIA سود می‌برد.

قرار است کیبورد لپ‌تاپ Legion Y920 نور پس زمینه داشته باشد.

لنوو برای علاقمندانی که دوست دارند لپ‌تاپی هیبریدی تهیه کنند، مدل Flex 5 را پیشنهاد می‌کند؛ لپ‌تاپی‌ که در دو مدل نمایشگر ۱۴ و ۱۵ اینچی قرار است به بازار عرضه شود. خریدار قادر است رم این دستگاه را تا ۱۶ گیگابایت افزایش دهد. این مدل لنوو به نسل هفتم پردازنده Core i7 مجهز شده و از کارت گرافیک GTX970MX شرکت NVIDIA با ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.

منبع: Ubergizmo
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه