لپ‌تاپ باریک گیگابایت دو GTX 1070 دارد

۲۹ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گیگابایت دیروز از لپ‌تاپ مخصوص بازی زیبایی رونمایی کرد؛ لپ‌تاپی که طبق گفته‌ی گیگابایت، باریکترین لپ‌تاپ مخصوص بازی دنیا است. در کنار ظاهر بسیار خوب لپ‌تاپ جدید، سخت‌افزاری بسیار قوی را هم در خودش جای داده است.

این لپ‌تاپ دو کارت GTX 1070 با هشت گیگابایت حافظه را به صورت SLI در کنار هم قرار داده است.

ادعای باریکترین لپ‌تاپ مخصوص بازی دنیا، کمی دنباله هم دارد. لپ‌تاپ Aorus X9 شرکت گیگابایت، باریکترین لپ‌تاپ ۱۷.۳ اینچی دنیاست که یک کیبورد مکانیکی و چهار فن خنک کننده دارد. این لپ‌تاپ هم‌چنین در عین باریک بودن، دو کارت گرافیک در خودش دارد. گیگابایت می‌گوید که لپ‌تاپ Aorus X9 اولین لپ‌تاپ با یک لایت‌بار چند رنگ و گند کاره است که بدنه‌اش هم نورپردازی RGB دارد.

از نظر سخت‌افزاری، لپ‌تاپ جدید گیگابایت یک پردازنده‌ی Intel Core i7-7820HK دارد که می‌توان آن را اورکلاک کرد. حافظه‌ی اصلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت است و یک ترابایت SSD و یک ترابایت HDD دارد. صفحه نمایش Aorus X9 اندازه‌ی ۱۷.۳ اینچی و وضوح تصویر ۴K دارد.

کارت گرافیک این لپ‌تاپ است که بیش از هر چیز خودش را نشان می‌دهد. این لپ‌تاپ دو کارت GTX 1070 با هشت گیگابایت حافظه را به صورت SLI در کنار هم قرار داده است.

دو مدل از این لپ‌تاپ عرضه می‌شود: یک مدل یک SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت دارد و ۳۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده، مدل دیگر دو حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت دارد و با قیمت ۳۸۰۰ دلار فروخته می‌شود.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar No One

    سخت افزارش به کنار ولی طراحی حرف نداره و خیلی خاصتنی هست

    1. Avatar مهدی

      والا برای من که دلشوره اور بود .

  2. Avatar bijan

    لپ تاپ هرچه باریکتر میشه مشکل داغ کردنشم شدیدتر … امیدوارم فکری هم به حال اون کرده باشن چون گیمر ها خیلی اهمیتی به زخامت نمیدن اتفاقا هرچی کته کلفت و قلدر تر باشه بهتره 😀

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه