لپ‌تاپ جدید شیائومی با مک‌بوک پرو رقابت می‌کند

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دقیقا تابستان یک سال پیش بود که شرکت شیائومی از رقیبی برای مک‌بوک اپل رونمایی کرد. لپ‌تاپ Mi Notebook Air این شرکت هم از نظر ظاهری و سخت‌افزار و حتی از نظر اسم هم برای رقابت با MacBook اپل ساخته شده بود. شیائومی این روند را امسال هم ادامه داده است. لپ‌تاپ جدیدی که این شرکت معرفی کرده، قرار است با MacBook Pro رقابت کند. شیائومی امروز از لپ‌تاپ Mi Notebook Pro رونمایی کرده است.

برخلاف مک‌بوک پرو، لپ‌تاپ جدید شیائومی همه جور پورت مختلف روی خود دارد.

لپ‌تاپ Mi Notebook Pro یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. این صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار کمی دارد و بسیار زیبا طراحی شده. از نظر سخت‌افزار، لپ‌تاپ جدید شیائومی یک پردازنده‌ی Core i7 اینتل را در خودش جای داده است. می‌توان تا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD در لپ‌تاپ جدید شیائومی قرار داد.

یک سنسور اثر انگشت روی تاچ‌پد لپ‌تاپ Mi Notebook Pro قرار داده شده است. برخلاف مک‌بوک پرو، لپ‌تاپ جدید شیائومی همه جور پورت مختلف روی خود دارد. شیائومی یک کارت خوان، دو پورت USB-C، دو پورت USB 3.0 و هم‌چنین یک HDMI کامل روی لپ‌تاپ خودش قرار داده. این شرکت حسابی هم روی این موضوع مانور داده است و در تصاویر تبلیغاتی منتشر شده، تعداد پورت‌های مختلف Mi Notebook Pro را با مک‌بوک پرو مقایسه کرده است.

قرار است لپ‌تاپ Mi Notebook Pro با قیمت پایه‌ی ۶۴۰۰ یوان (چیزی حدود ۱۰۰۰ دلار) وارد بازار شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Masan

    مهم اینه که روش ویندوزه و پر از گیر و گور …
    حالا هر چی هم می خواد پورت و اینا اضافه کنه
    #MacOs_حرفه_ای_ترین_سیستم_عامل

    1. Avatar محسن زنگی

      حرف شما تا قبل از ویندوز ۱۰ قابل قبول هست.

      الان دیگه ویندوز ۱۰ نه تنها برابری با مک داره که در بسیاری زمینه ها برتری داره و گزینه بهتری هست!

      تعصب بدون در نظر گرفتن حقایق روز ؛ خوب نیست.

    2. Avatar کیهان

      اینم مثل باقی جنسای شیامی ۱اسیب بذیره ۲نمیشه اعتماد کرد ۳ امکان خراب شدن ۹۹ درصد ۴ بر از دروغه ۵به هیییچ عنوان نمی تونه با مک بوک یا سرفیس رقابت کنه حتی بگو ۱دهم درصد ۶ خود شرکت دروغ میگه یهو دیده به جای core i7 بهت pentium دادن جنسش اصالت نداره از روی مک بوک ساختن و………. هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی به حکمت نیست بدانید و اگاه باشید

      1. Avatar رضا

        عزیز دلم یک ماهه این لپتاپ رو دارو و مطمعنا از مک بوک مذخرف بهتره.تمام بازی ها رو هم با گرافیک GTX 1050 با تنظیمات بالا اجرا میکنه با اون سایز.کیفیت ال سی دی هم بی نظیره.رو هوا حرف نزنین.ضمنا
        طبق نتایج گوشی های شیامی
        ۱- قابل اعتماده
        ۲- امکان خرابی خیلی کمی داره
        ۳ – هیچ کلکی تو کارش نیست
        شما برو مک بوک بخر حالشو ببر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه