مازراتی مدل خاصی از گیبلی را در نمایشگاه نیویورک معرفی کرد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مازراتی به خودروهای لوکس و گران‌قیمتش مشهور است. حالا در نمایشگاه خودرو نیویورک، شاهد حضور مدل خاصی از مدل گیبلی مازراتی هستیم. این خودرو که Nerissimo Black Edition نام دارد، قرار است تنها در بازار کانادا و آمریکا عرضه شود. Nerissimo واژه ایتالیایی و به معنی رنگ مشکی تند است. مازراتی به دلیل همین رنگ ویژه این نام را برای گیبلی انتخاب کرده است.

مازراتی گیبلی به طور کلی در سه مدل استاندارد، S و QS 4 به بازار عرضه می‌شود. مدل استاندارد مازراتی گیبلی از یک پیشرانه‌ی ساخت فراری بهره می‌برد. این پیشرانه ۶ سیلندر خورجینی تویین‌توربو، ۳ لیتر حجم دارد و می‌تواند قدرتی معادل ۳۴۵ اسب‌بخار تولید کند. مدل‌های S و Q4 S از پیشرانه مشابه بهره می‌برند، با این تفاوت که قدرت خروجی آن‌ها ۴۰۴ اسب‌بخار است. تمام مدل‌ها به یک جعبه‌دنده ۸ سرعته خودکار مجهز شده‌اند. مدل‌های استاندارد و S، محور عقب محرک هستند. تنها در مدل Q4 S، انتقال نیرو به تمام چرخ‌ها توزیع می‌شود.

حال برای مدل گیبلی Nerissimo، رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی رنگ درنظر گرفته شده است. رنگ مشکی در دیگر بخش‌های این خودرو مثل دستیگره‌های در و جلوپنجره‌ها به چشم می‌خورد. حتی در داخل هم شاهد رنگ‌آمیزی مشکی با دوخت قرمز هستیم. مازراتی، گیبلی را به سیستم‌های کمکی زیادی مجهز کرده تا خریداران مشکلی در حین رانندگی نداشته باشند. سنسورها پار جلو و عقب، سیستم هشدار نقطه کور و ریموت استارت، بخشی از این ویژگی‌هاست که به‌طور استاندارد در مدل Nerissimo درنظر گرفته شده است. سیستم صوتی پیشرفته این خودرو، هارمان کاردون (Harman Kardon) است که جزو شرکت‌های مشهور در این زمینه است.

مازراتی برای این خودرو، دو پکیج جدید لوکس و اسپرت را هم در نظر گرفته است. این پکیج‌ها در امکانات رفاهی با هم فرق دارند و مشتریان بسته به سلیقه خود، می‌توانند مدل موردنظر خود را تهیه کنند. قیمت پایه مازراتی گیبلی از ۷۲.۸۵۰ دلار شروع می‌شود. علاقمندان برای تهیه S Q4، باید ۸۰.۹۵۰ دلار هزینه کنند. مدل استاندارد گیبلی با رنگ خاص Nerissimo، ۷۸.۵۰۰ دلار قیمت دارد. خریداران برای تهیه مدل‌های S و QS 4 با رنگ مشکی خاص، باید ۸۵.۲۵۰ و ۸۷.۷۵۰ دلار هزینه کنند.

منبع: Motortrend
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه