تولید مانیتورهای توگوشی مخصوص نوازنده‌ها توسط شرکت فندر

۲ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت فندر (Fender) اقدام به ساخت مانیتورهای توگوشی کرده و این ابزار را مختص موسیقی‌دان‌ها، نوازنده‌ها و آهنگسازها طراحی کرده است.

کسانی که در کار موسیقی و آهنگسازی باشند، حتما اسم گیتارها، گیتارهای باس فندر و مخصوصا آمپلی‌فایرهای تولیدشده توسط این شرکت را شنیده‌اند. حالا فندر به عنوان یک شرکت فعال در زمینه‌ی موسیقی قصد دارد برای جلب رضایت بیش‌تر کاربران‌اش وارد بازار تکنولوژی شود.

فندر اخیرا محصولی به نام مانیتور توگوشی (In-Ear Monitor) را معرفی کرده است. این یک ابزار مفید برای آهنگسازها و نوازنده‌ها است و برای زمان‌هایی که روی صحنه یا استودیو مشغول ضبط هستند کاربرد دارد. با این وسیله آن‌ها می‌توانند صداهای خاصی در پس‌زمینه، تیک‌های مترونوم و غیره را بشنوند (که این امر برای نوازنده‌ها بسیار مهم است و روی کیفیت کارشان تاثیر می‌گذارد)، در حالی که معمولا صدای بلند سازی که خودشان مشغول نواختن‌اش هستند مانع شنیدن آن صداها می‌شود.

fender-in-ear-monitor-2

مانیتورهای توگوشی فندر در پنج مدل DXA1، FXA2، FXA5، FXA6 و FXA7 تولید شده‌اند که قیمت و قابلیت‌های متفاوتی دارند. همراه تمام این پنج مدل، یک جفت سرگوشی‌های مارک SureSeal، ابزارهایی برای تمیزکردن دستگاه و یک کیف هم ارایه می‌شود.

سرگوشی‌های SureSeal یکی از بهترین‌ها در نوع خود هستند که از جنس ترموپلاستیک‌های  الاستومر ساخته شده‌اند و کیفیت خیلی بالا و استاندارد پزشکی دارند.

نکته‌ی جالب آن‌که هریک از این مدل‌ها برای دسته‌ی خاصی از آهنگسازها و نوازنده‌ها طراحی شده است؛ مثلا مدل FXA2 برای نوازنده‌های درام و باس مناسب است.

قیمت این گجت‌های پوشیدنی از ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار متغیر است؛ DXA1 ارزان‌ترین و FXA7 گران‌ترین مدل‌های این مجموعه هستند.

فندر در نظر دارد این محصول جدید را در ماه اسفند عرضه کند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه