از بازی کردن بیشتر لذت ببرید؛ مانیتور گیمینگ BenQ معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت BenQ از مانیتور جدید خودش رونمایی کرد که برای گیمرها گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود و مشخص شده که این محصول در تاریخ ۱۶ مهر ماه راهی بازار خواهد شد. این مانیتور که از تکنولوژی Motion Blur Reduction بهره می‌برد در اندازه‌ی ۲۴ اینچ ساخته شده و سرعت نرخ به‌روزرسانی آن هم به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. مانیتور جدید BenQ که XL2411Z نام دارد، دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. میزان کنتراست آن هم ۱۰۰۰:۱ است.

مانیتور جدید BenQ که XL2411Z نام دارد در تاریخ ۱۶ مهر ماه راهی بازار خواهد شد.

این مانیتور زاویه دید ۱۷۰ درجه را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و پورت‌های مختلفی مانند D-Sub، DVI، دو عدد پورت HDMI و DisplayPort روی آن قرار گرفته‌اند.

براساس ادعادی BenQ این مانیتور برای اجرای بازی‌های اول شخص مناسب خواهد بود. تکنولوژی Motion Blur Reduction، Low Blue Light، Gaming-Comfort Flicker-Free و قابلیت تغییر دادن میزان نرخ به‌روزرسانی صفحه هم باعث شده که گیمرها تجربه‌ی خوبی در زمان بازی کردن به دست بیاورند. این ماینتور تصاویر با کیفیتی را در زمان بازی کردن به نمایش در می‌آورد. از آنجایی که دقت تصویر، زمان پاسخ‌گویی و نرخ بروزرسانی تصویر برای گیمرها بسیار مهم است، تکنولوژی Motion Blur Reduction باعث می‌شود که در زمان اجرای بازی‌ها با مات شدن صفحه و کدر شدن محیط مواجه نشوید.

منبع: guru3d

‌‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه