مایکروسافت سرفیس‌ پرو ۴ معرفی شد

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بالاخره روز موعود و زمان ملاقات با سرفیس‌ جدید مایکروسافت فرا رسید. مایکروسافت دقایقی پیش از سرفیس پرو ۴ رونمایی کرد. این تبلت هیبریدی جانشین سرفیس پرو ۳ خواهد بود. این تبلت حالا نمایشگر بهتری دارد؛ همچنین شاهد بهبودهایی در قلم و کیبورد (تایپ کاور) آن هستیم.

‌‌‌   ‌‌

امروز شرکت مایکروسافت پس از پز دادن در مورد اکوسیستم ویندوز ۱۰، گفتن برخی ویژگی‌های Xbox One به‌سراغ HoloLense رفت. بعد از هولولنز هم نوبت به «مایکروسافت بند» رسید. لومیاهای ۹۵۰، ۹۵۰XL و ۵۵۰ هم محصولات بعدی بودند. اما سرانجام صحبت از «مایکروسافت سرفیس» به میان آمد. آقای «پانوس پانای» می‌گوید: «ما یک رویا داشتیم و آن، این بود که کاربردی‌ترین دستگاه دنیا را بسازیم.»

11

بعد از آن داستان با تعریف و تمجید از سرفیس پروی ۳ ادامه پیدا کرد. او ادامه داد که رقبا در حال تقلید از ما هستند.

2222

سرفیس پرو ۴ باریک‌ترین کامپیوتر شخصی مجهز به پردازنده‌ی Core‌ است. در این سرفیس از نسل ششم تراشه‌های اینتل استفاده شده. سرفیس پرو ۴ به ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. در این تبلت از نمایشگری ۱۲/۳ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۶۷ppi‌ استفاده شده.

2

در نگاه اول دستگاه خیلی شبیه به سرفیس ۳ است. اما با کمی دقت متوجه تغییرات زیاد آن خواهید شد. حاشیه‌های دور نمایشگر باریک‌تر شده‌اند. مایکروسافت در پرو ۴ از تکنولوژی PixelSense بهره گرفته. کاور شیشه‌ای ضخامتی معادل ۴۰۰ میکرون دارد. در نمایشگر این تبلت از گوریلاگلس ۴ استفاده شد.

1

قلم جدید سرفیس، پاک‌کن هم دارد. این قلم که حالا در رنگ‌های مختلفی تولید شده، از دور خیلی شبیه قلم پروی ۳ است؛ با این حال، بهبودهای زیادی در آن دیده می‌شود. آقای پانای می‌گوید ۵۰ درصد کاربران سرفیس پرو ۳ از قلم استفاده می‌کنند. قلم جدید قابل شارژ نیست؛ با این‌حال شارژ باتری آن یک سال دوام می‌آورد. این قلم را به‌راحتی می‌توان به‌کمک خاصیت آهنربایی‌اش به بدنه‌ی سرفیس متصل کرد.

آقای پانای می‌گوید «مک‌بوک محصول فوق‌العاده‌ای است. اما سرفیس پرو ۴ بهترین محصول است.» سرفیس پروی جدید ضخامتی معادل ۸/۴ میلیمتر دارد. لازم به ذکر است که پروی ۳ ضخامتش ۹/۱ میلیمتر بود. از مهم‌ترین مشخصات دیگر سرفیس پرو ۴ می‌توان به USB 3.0 و دو درگاه DisplayPort با کیفیت ۴K اشاره کرد.

3

111

«تایپ کاور» (Type Cover) جدید، سبک‌تر و باریک‌تر شده. کلیدها هم خیلی تغییر کرده‌اند. کیبورد جدید کاملا فرم جزیره‌ای دارد. ترک‌پد هم مثل لپ‌تاپ‌های رده‌بالا، حالت شیشه‌ای دارد. کاور جدید همچنین به حسگر اثر انگشت هم مجهز است.

22121

آقای پانای تاکید می‌کند که این دستگاه می‌تواند جانشین لپ‌تاپ شما بشود. سرفیس پرو ۴ از ۲۶ اکتبر در دسترس است؛ از ۷ اکتبر هم می‌توان آن را پیش‌خرید کرد. قیمت اعلام‌شده برای سرفیس ۴، ۸۹۹ دلار است. برای مشاهده‌ی مشخصات تکمیلی می‌توانید به صفحه‌ی محصول در دیجی‌کالا مراجعه کنید.

1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. احمدرضا

    الان بعد یک سال باتری قلم تموم شد باید چی کار کنیم؟!

    1. محمدرضا

      می ریم انقلاب یک باتریAAAA دیگه می خریم مثل پرو ۳

  2. Dr.Sadr

    مایکی با این تبلت عملا بازی تبلت ها رو برد
    ۱۶ گیگ رم پردازنده ی اینتل core ویندوز ۱۰ کامل
    بقیه تبلتا انصافا در مقابلش مث اسباب بازی ان

  3. فرزاد شریف زاده

    این مشخصات با چنین قیمتی واقعا معرکه و عالی هستن. البته در دنیایی که متوسط درآمد ۴۰۰۰ دلار است و خرید این کامپیوتر-نوت بوک-تبلت با کمتر از یک چهارم درآمد یک ماه ممکن است. توجه کنیم که قیمت این تبلت فوق العاده در حدود یک گوشی پرچم دار است و بس…
    بماند که در این سوی دنیا هنوز خرید سورفیس پرو ۳ که هیچ، خرید سورفیس ۳ که هیچ، حتی برای سورفیس ۲ هم باید آواز “در حسرت دیدار تو آواره ترینم” رو سر بدیم.
    امیدوارم تا ۷-۸ سال دیگه وقتی نسل تبلت داره عوض میشه، بتونیم یکی از اینا رو بدون هزینه کردن درآمد چند ماه بتونیم بخریم.

    1. HamedMJ

      واقعا حرف حق زدی ! 🙁

    2. داود

      راست میگی والا….
      من واسه سرفیس دو این آواز رو میخونم ” از عشق تو بی تابم از عشق تو مجنونم”….
      😐

  4. farshid

    چه کانفیگی!
    ۱۶G RAM
    ۱ ترا حافظه
    فقط نمیدونم حافظه اش هارد هست یا فلش؟

  5. yas

    WOoOoOoOoOoOoOoW بالاخره انتظارها ب پایان رسید سرفیس اوووومد??????????????زودتر بیاد ایران مردیم ????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه